Aici este când ne putem aștepta la Yellowjackets din sezonul 2 episoade pentru a fi difuzate în showtime

Jachete galbene Sezonul 2 are premiera la Showtime pe 24 martie.

Yellowjackets Sezonul 2 este mai mult un aperitiv decât o sărbătoare

Misterul groaznic se întoarce, dar îi lipsește o parte din pumnul care a făcut primul sezon atât de puternic.

24 mar, 2023, 16:51 UTC | Comentarii

Împărtășește această poveste

Iarna venea mereu pentru Yellowjackets, așa că nu este de mirare că noul sezon vede că echipa abia trăind rămășițe de urs și ceai rădăcină în mijlocul viscolului vicios și înfometarea lentă, mizerabilă. Tensiunile sunt în creștere, deoarece unele fete cred că lottie schizofrenică nemedicată (Courtney Eaton) are cadouri preternaturale, nimeni nu știe unde este Javi (Luciano Leroux), Shauna (Sophie Nélisse) este încă extrem de însărcinată, excursiile nocturne ale Taissa (Jasmin Savoy) , iar Lottie are acum o geacă de blană cu patchwork absolut bătută, care sugerează un nivel cert în cusut.

Totuși, prezentul este o iarnă existențială de nemulțumire în rândul supraviețuitorilor adulți – Shauna (Melanie Lynskey) se ocupă foarte slab de urma aventurii sale, Misty (Christina Ricci) își propune să -l salveze pe Natalie (Juliette Lewis) de la răpitori necunoscuți, să fie necunoscuți, răpitori necunoscuți, Taissa (Tawny Cypress) se află pe o spirală descendentă spre propriul ei iad personal și ajungem să-l întâlnim pe Lottie adulți (Simone Kessell) și Van (Lauren Ambrose).

Pentru toată dragostea mea pentru spectacol, revenind la Jachete galbene a fost un exercițiu în înțelegerea puterii ambalajului său. Am scris anterior despre modul în care face o armă moale din nostalgia anilor 90 și amintiri ale dinamicii puterii adolescente. Sezonul 2 flashback-uri, divorțat de mediul familiar al înălțătorilor de liceu și al diarelor de girly-girly însoțite, este o fiară diferită în totalitate-mai supusă și, uneori, chiar obositoare, datorită teritoriului moros. E de rahat să recunoaștem că graba a dispărut. Acum trecem prin mișcările de a dezvălui povestea Galbenilor, pur și simplu pentru că este modul în care lucrurile merg cu aceste tipuri de spectacole.

Când faceți un spectacol despre oamenii care se blochează în condiții extreme, înseamnă, de asemenea, gestionarea presupunerilor stereotipice despre locul în care va merge – canibalismul și mutinarea fiind cele mai evidente, datorită deceniilor de istorie și ficțiune de gen și realitățile simple ale naturii umane. Atunci, trucul este în execuție și rambursare, iar noul sezon nu rămâne întotdeauna aterizarea. Într -adevăr, cel puțin în primele șase episoade, nu se întâmplă prea multe în sălbăticie, cu excepția deteriorării continue a sănătății și sănătății tuturor. Nu există întrebări mari și doar câteva răspunsuri mici. Povestea adulților Shauna, în tradiția tuturor personajelor principale, este, probabil, cea mai obositoare dintre lot, iar psihopatia oarecum iubitoare a lui Misty este plictisită până la o margine contondentă după ce o întâlnește pe colegul „detectiv cetățean” Walter Tattersall (Elijah Wood).

Legate de

Există mai mult spațiu în flashback -uri pentru a exista jocuri galbene minore, ceea ce are sens practic, dar totuși se simte ca o gândire ulterioară ca Akilah (Keeya King) și Crystal (Nuha Jes Izman) obțin brusc arcuri minore care servesc personajele principale. Tratamentul lui Jackie ca un spectru care se diminuează treptat este grozav – a fost, până la urmă, o pungă enormă care suge tot oxigenul din cameră. Există încă un sentiment fantastic de chimie între tânărul distribuție, deoarece s -au realiniat cu toții spre scopul supraviețuirii, în ciuda propriilor probleme personale. Există și un sentiment mult mai ascuțit de claustrofobie, deoarece fetele se limitează mai ales la cabină, în timp ce Natalie și Travis își continuă călătoriile zilnice pentru a găsi mâncare și a face hărți simple din zonă.

Fetele sunt, înțeles, într -un loc foarte diferit decât au fost vara și toamna, delirante de foame și dispuși să facă orice este nevoie pentru a trăi. Una dintre cele mai mari și mai explicit prevăzute dezvăluite se simte ca o deconectare din sezonul precedent, care a subliniat cu adevărat groaza și brutalitatea neclintită a naturii; Se presupune că este un moment de cotitură uriaș pentru personaje, dar se simte aproape o inevitabilitate aproape subliniară pentru oricine a acordat atenție. Ceea ce spectacolul reușește în mod inactiv să dea momente înalte de comedie neagră pură și nefiltrată – există un pic perfect atunci când Misty încearcă să resusciteze un coechipier căzut în „a rămâne în viață” al Bee Gees, în timp ce sângele își izbucnește ritmic din gură. Pentru asta sunt aici.

Apoi, este antrenorul Scott, înconjurat într -un cuib sănătos de zile de zi despre o viață alternativă nerealizată înainte de prăbușirea avionului – unul în care a decis să renunțe la locul de muncă și să se mute cu iubitul său, fantasizează să joace Charades cu prietenii și să facă pași pentru a ieși pentru a ieși În același an în care Matthew Shepard a fost torturat și ucis pentru că a fost gay. În realitate, el este încă în cabină înfundând o copie bătută a romanului dens dens de John Fowles Magusul, Probabil cel mai rău material de lectură pentru cineva aflat în situația sa; În esență, este vorba despre un învățător naiv care se mută într -o insulă greacă îndepărtată pentru muncă și este prins într -un vârtej de „naș” psihologic elaborat, orchestrat de un pustnic bogat, sociopatic. Toți cei implicați par să aibă o perioadă proastă, totuși toată lumea își îndeplinește rolurile și când am citit Magusul Ca un copil de colegiu extrem de nerăbdător și cu o singură minte, finalul ambiguu m-a înclinat atât de înclinat încât am aruncat cartea prin cameră.

Asta nu înseamnă asta Jachete galbene aspiră să împrumute cu ridicata de la Magusul„Supragestionatele a suprasolicitat sau teme similare ale creării de mituri. Încă parcurge o cale destul de simplă, convențională, când vine vorba de povestiri, care este un compliment autentic în comparație cu balotul auto-mulțumit al presupusului Magnum Opus al lui Fowles. Dacă este ceva, apariția de două secunde a cărții conduce acasă granițele dizolvate dintre realitate și fantezie, care se simte ca excesiv într-o epocă în care publicul este de încredere din ce în ce mai puțin pentru a-și face propriile inferențe și interpretări. Dar poate, folosind Magusul Pentru a încadra ceea ce se întâmplă în sălbăticie, deoarece lucrurile devin progresiv și mai ciudat, este posibil să înțelegem unde vrea spectacolul să meargă. Cu setarea formală a „Wellness Center” a lui Lottie, există posibilitatea ca spectacolul să se aplece Mag-Terapie de stil de stil, ca postmodern, dar asta ar fi sincer o dezamăgire imensă.

După cum am menționat anul trecut, Jachete galbene a fost vândut inițial ca pachet de cinci sezoane și nu pot să nu mă întreb dacă Showtime va oferi serialului o moarte demnă. Chiar și cu distribuția sa ucigașă și conceptul de supraviețuire extremă, este greu să menținem felul de mister și tensiune necesară unei astfel de premise; Aceasta este, până la urmă, un spectacol despre mitologia auto-făcută, precum și speculațiile necesare despre cum o grămadă de copii suburbani au reușit să supraviețuiască timp de 19 luni în pustia înghețată. Cu partea bună a unui an rămas pentru a merge până când vor fi salvați, suntem încă pe drum spre spectacolul cult pe care îl vedem în deschiderea seriei, dar sperăm că nu se va simți ca o eternitate să ajungă acolo.

Iată când ne putem aștepta Jachete galbene Sezonul 2 Episoade pentru a fi difuzat la Showtime

Previzualizare pentru Yellowjackets Sezonul 2 Trailer oficial (Showtime/Paramount+)

După succesul record al Jachete galbene Sezonul 1, un al doilea sezon extrem de așteptat al seriei Mystery este lovirea Showtime vineri, 24 martie. Spectacolul are elemente de groază psihologică și dramă care vine în vârstă, deoarece urmează o echipă de fotbal de liceu care supraviețuiește unui accident de avion în mijlocul nicăieri. Cu secvențe flashback care se schimbă între anii lor adolescenți la momentul accidentului și viața lor adultă, grupul încearcă să treacă din trecut care continuă să le bântuie.

Potrivit președintelui Showtime al Entertainment, Gary Levine, Jachete galbene este „cel de-al doilea cel mai mare debut în serial pe streaming și este crescut în fiecare săptămână pe streaming cu procente cu două cifre.„În ceea ce privește viitorul emisiunii, a spus el Termen limită că vor fi „câteva surprize în ceea ce privește personajele.-

“Știu că vor fi câteva surprize în ceea ce privește personajele”, a spus el. „Există încă multe întrebări despre cine a supraviețuit, ce s -a întâmplat acolo. Vor fi câteva surprize reale în ceea ce privește acest lucru și cred că unele personaje pe care poate nici nu le -ați întâlnit încă.-

Dacă sunteți gata pentru câteva răspunsuri la întrebările dvs. arzătoare din jurul seriei, consultați Jachete galbene Programul de episod din sezonul 2 de mai jos, astfel încât să nu ratați o bătaie când noul sezon are premiera.

Cum să urmărești Jachete galbene sezonul 2

Premiera sezonului 2 a Jachete galbene va fi disponibil pentru streaming vineri, 24 martie 2023, pentru streamingul showtime și abonații la cerere. Va fi apoi difuzat la 10 p.m. EST duminică, 26 martie 2023. În fiecare săptămână, un nou episod va transmite vineri și va fi difuzat duminică la Showtime.

Poți transmite în flux Jachete galbene Pe Showtime oricând, Fubotv, Pluto TV, Roku, Prime Video, Hulu, Sling TV și YouTube. Planurile de abonament variază în funcție de fiecare serviciu de streaming, așa că există șanse să fie nevoie să cumpărați episoade sau să adăugați un abonament Showtime în contul dvs.

În câte episoade sunt Jachete galbene sezonul 2?

Yellowjackets sezonul doi, știri, spoilere și multe altele

Showtime / Paul Sarkis

Primul sezon al Jachete galbene am avut zece episoade, așa că putem spera că același lucru va fi valabil pentru noul sezon. Fiecare episod din sezonul 1 a avut o durată medie de rulare de 50 de minute până la o oră. Deocamdată, există doar detalii publice despre primele cinci episoade din sezonul 2 și știți deja că vom adăuga actualizări pentru episoadele viitoare pe măsură ce vin.

Jachete galbene Programul episodului din sezonul 2

• Sezonul 2, Episodul 1: Prieteni, Romani, Countrymen – Fluxuri 24 martie,AIRS 26 martie
  • Sezonul 2, episodul 2: Complex comestibil – Fluxuri 29 martie,AIRS 31 martie
  • Sezonul 2, Episodul 3: Digestif – Fluxuri 7 aprilie,AIRS 9 aprilie
  • Sezonul 2, episodul 4: răni vechi – Fluxuri 14 aprilie,AIRS 16 aprilie
  • Sezonul 2, episodul 5: Două adevăruri și o minciună – Fluxuri 21 aprilie,AIRS 23 aprilie
  • Sezonul 2, episodul 6 – A fi determinat (TBD)
  • Sezonul 2, episodul 7 –TBD
  • Sezonul 2, episodul 8 –TBD
  • Sezonul 2, episodul 9 –TBD
  • Sezonul 2, episodul 10 – TBD
Poveste înrudită

Editor de știri asistent

Sam este un redactor de știri asistent la Cosmo, care acoperă toate lucrurile de cultură pop, divertisment și celebrități. Ea a acoperit anterior aceleași subiecte împreună cu sănătatea, stilul de viață și frumusețea la șaptesprezece ani. Când nu-și trage obrajii în blush, probabil puteți găsi emisiunile de premii în direct de tweeting sau făcând Swifttoks.