The Bear Review – Ar trebui să urmăriți imediat această dramă de bucătărie genială? !

.

Ursul: Cel mai bun spectacol din 2022 a revenit – și este exemplul perfect al modului de a -l asc pe a doua serie

De la stânga: Jeremy Allen White în rolul lui Carmen „Carmy” Berzatto și Ayo Edebiri ca Sydney Adamu

. Așa am sfârșit urmărind a doua serie de True Detective, care este îngrozitoare în toate modurile posibile: Vince Vaughn este îngrozitor de greșit; Este filmat cu tot stilul unui episod de umplere a CSI; Crima misterioasă centrală este imposibil de interesat; Și, în mod crucial, se pare că a fost scris și făcut și acționat de oameni care nu au consumat niciodată nicio artă dincolo de o misiune de la mijlocul jocului de la GTA V. Colin Farrell este singurul care face orice actorie și chiar atunci este la un astfel de non-end, încât retroactiv retroactiv o stea din recenzia mea personală despre Banshees of Inisherin pentru implicarea sa în ea.

Oricum, m-am gândit ca urmare la sindromul din sezonul doi și la cât de obișnuit a fost. În 2015, când True Detective a stricat moștenirea primului său sezon cu al doilea condamnat, a fost destul de obișnuit să vezi că emisiunile TV nu știu să înceapă din nou după ce și -a încheiat îngrijit prima serie și de a fi mai lăudat decât se aștepta. Are sens: atunci când creezi un TV cu 10 episoduri, nu știi cu adevărat dacă va fi ridicat din nou, așa că încerci să scrii o poveste suficient de independentă pentru a avea sens dacă este anulată, dar cu Destul de capete libere pentru a ridica din nou ar trebui să nu fie (dacă urmăriți îndeaproape anotimpurile timpurii, au continuat să facă asta cu Breaking Bad). Apoi primiți apelul telefonic de la HBO spunând: „Am văzut cifrele publicului și am ghicit ce – acum ne place!”Și vă dați seama că v -ați pictat într -un colț. . Uneori ai rămas fără drum.

Toate acestea sunt de spus: a doua serie a The Bear-concurentul spectacolului de anul trecut al anului, unde Jeremy Allen White joacă un bucătar la nivel Michelin într-un tricou care încearcă să întoarcă un magazin condamnat de sandwich din Chicago-este aici, și cât de bine a scăzut fiecare capcană posibilă a sindromului din sezonul doi este minunat de urmărit. Începem prin a -i face din nou săraci – și punem gașca în mijlocul unei rambursări scumpe de scump, la îndemâna unui rechin de împrumut, readuce brusc tensiunea de care acest spectacol trebuie să prospere. De asemenea, face bine să marcheze cât de greu este industria ospitalității găsirea lucrurilor post-covid, bani și personal și înțelepciune, care este un alt domeniu în care acest spectacol cântă: vă arată că începe ora 5 și documentele birocratice și necesitatea de a Du -te afară și fumează o țigară singură pentru o secundă la fel de mult ca și „al naibii, acel sos este bun!”Momente de magie. O altă decizie grozavă a fost de a face din orașul Chicago un personaj de fundal accidentat (similar cu modul în care carne de vită din acest an și -a făcut fundalul LA atât de crucial pentru poveste – ceva adevărat detectiv al sezonului doi a uitat complet).

Dar, în principal, această serie oferă fiecărui personaj o poveste (reală, bună, bogat texturată). Un mod ușor de a rezolva reacția uriașă a publicului la prima serie a fost să meargă: „Oh, îți plac aceste personaje, te faci? Ei bine, dacă ai viziona 10 episoade de lucruri frumoase care le se întâmplă, iar unele dintre ele se îndrăgostesc!”Ceea ce a făcut Ted Lasso. Ursul sfidează asta: Richie-ul lui Ebon Moss-Bachrach are 45 de ani și divorțat și nu-și cunoaște locul în lume, dar încearcă tot posibilul să nu strige despre asta; Marcusul lui Lionel Boyce încearcă să echilibreze cele două forțe opuse ale unei mame bolnave terminale și să găsească sens în deserturile care împing granița; Tina și Ebraheim sunt trimiși la școala culinară și au experiențe de educație complet diferite, ulterioară. .

Aveam nevoie de asta. Chiar aveam nevoie de asta. Corect: Înapoi să -l privesc pe Vince Vaughn să spună ceva neconvingător într -o cameră plină de gangsteri încă șase ore, pentru a mă absolvi de diferitele mele păcate.

The Bear Review – Ar trebui să urmăriți imediat această dramă de bucătărie genială? – Da, bucătar!-

. Strânge picioarele!

Lucy Mangan

Miercuri 5 oct. 2022 13.34 CEST Ultima modificare pe Tue 18 oct 2022 10.15 CEST

Ursul (Disney+) este numit în mod adecvat. .

. Dar execuția este totul. Performanțe impecabile, direcție nelimitată și un scenariu de rezervă, aluzie, toate fiind la fel de bune în cele mai liniștite momente ca și cele mai abundente, transformă povestea în ceva special special.

Carmen „Carmy” Berzatto (Jeremy Allen White în primul său rol principal și cu siguranță în carieră) este un tânăr premiat, premiat la New York Sinuciderea fratelui Michael.

Michael a părăsit magazinul de sandwich, carnea originală, la Carmy în testamentul său. De asemenea, a părăsit echipajul Motley care conducea locul. Acestea includ cel mai bun prieten al lui Michael Richie (Ebon Moss-Bachrach), un tâmpit; BAKER dulce, nefericit, Marcus (Lionel Boyce); și bellicoză tina (Liza Colón-Zayas). Jon Bernthal ca Michael apare pe scurt, flashback -uri sfâșietoare. O nouă închiriere a lui Carmy este ambițioasă Sus Chef Sydney (Ayo Edebiri), care s -a antrenat la Institutul Culinar din America și este singurul în care se află – de fapt singurul care înțelege – talentul și reputația lui Carmy de bucătar.

Veți avea nevoie de antiacide, eventual diazepam, cu siguranță orice medicament pentru inimă pe care vă aflați, pentru a trece prin urs – în special episoadele sale timpurii. Intensitatea unei bucătării comerciale, de la termenele sale preparate până la graba țipătoare a orei de prânz și nevoia ca toată lumea să -și cunoască slujba și să se despartă strâns de îndatoririle lor este capturată exhaustiv și epuizată.

. . Richie este rezistent la schimbare – parțial din tâmpitul înnăscut (glorios, deși demiterea sa din scena fină a mesei ca „Casmuri și foie gras” este), dar și din loialitatea față de Michael, a cărei pierdere se întristează aproape la fel de mult la fel. .

Este, de asemenea, un studiu în psihologie. Imaginația lui Marcus este confiscată de viziunea îmbunătățirii pe care o oferă noile moduri ale lui Carmy. Instituția lui Carmy a sistemului de brigadă folosit de bucătăriile de înaltă calitate pentru a-și face să funcționeze eficient, explicațiile de ce anumite arome și tehnici funcționează mai bine decât altele și învățând să strige „colț!”, “In spate!”Și„ Da, bucătar!”Astfel, toată lumea știe unde stau – toate oferă o altă lume care o intrigă pe Marcus. El este la bord, deși nu este simplu – pentru că nimic și nimeni în masa umanității pe care ursul se amestecă în mod expert nu este simplu.

Tina – mai în vârstă, mai cinică, mai practică – necesită dovezi suplimentare înainte de a -și lăsa paznicul. .

O parte din geniul acestui program este să nu -l facă torturat pe Carmy de propriul său geniu. El este zdrobit de durerea lui, sigur și-pe măsură ce descoperim încet povestea lui și a lui Michael, care nu este dezvăluită pe deplin până la un monolog de șapte minute de White în episodul final-de vinovăția sa. Dar geniul său este un lucru învelit, controlat. El nu îl folosește pentru a alimenta un ego monstruos sau pentru a justifica lovirea la sublinieri sau pentru a face oricare dintre celelalte lucruri narcisiste despre care am ajuns să credem că sunt afecțiuni naturale de cadouri de dimensiuni mari. Când pierde controlul, în penultimul episod, trebuie să lucreze pentru a se întoarce din el. Ursul nu pierde niciodată vederea grefei inerente nu numai în a câștiga o viață, ci și în a fi o ființă umană funcțională, semi-decent.

Ursul este gobbets de jumătate de oră de strălucire cinetică, sub presiune, propulsivă cu momente ocazionale de liniște care te fac să vezi cât de mult s-a făcut pentru a servi ceva atât de delicios. Acesta este un spectacol care a fost pregătit meticulos, tăiat, redus, echilibrat și, în cele din urmă. Sapa.