Zowie de Benq EC2 -CW Wireless Mouse – Negru

Sunt un robot de traducere la MaxGaming și am tradus acest text de produs. Dacă experimentați erori în text, nu ezitați să împărtășiți feedback -ul cu mine.

Benq Zowie EC2-CW Review Mouse

Imagine Benq Zowie EC2-CW

Benq Zowie EC2-CW este un mouse de jocuri wireless care continuă linia EC Benq Zowie. Acest mouse este opțiunea de dimensiuni medii din seria EC-CW și, împreună cu variantele sale mici și de dimensiuni mari, sunt primii șoareci wireless Benq Zowie au lansat. Ca și alți șoareci din catalogul lui Benq Zowie, acest mouse se adresează în principal jucătorilor competitivi și eSports. Acest mouse este fără șofer, iar designul său plug-and-play înseamnă că nu are un software de personalizare, dar puteți schimba setările senzorului direct pe mouse-ul în sine. Acest mouse include, de asemenea, ceea ce Benq Zowie se referă ca o stație de recepție îmbunătățită, care acționează ca un doc de încărcare și pe care susțin.

Verdictul nostru

Deși nu este conceput special pentru această utilizare, Benq Zowie EC2-CW este în regulă pentru munca de birou. Are o calitate excelentă a construirii și o formă ergonomică confortabilă potrivită pentru majoritatea dimensiunilor mâinilor. Cu toate acestea, acest mouse nu are suport Bluetooth și nu se poate asocia cu mai multe dispozitive simultan. De asemenea, nu există niciun software de personalizare pentru butoanele de reprogramare, iar roata de defilare nu are intrări de înclinare L/R și un mod de defilare liberă.

Calitate excelentă de construire.
Roata de defilare nu are intrări de înclinare L/R și un mod de defilare liberă.
Fără software de personalizare.

Benq Zowie EC2-CW este un mouse de jocuri FPS excelent, cu o formă ergonomică confortabilă, potrivită pentru majoritatea dimensiunilor mâinilor. Are o latență cu un clic scăzut și performanță de senzor remarcabilă. Este considerabil mai greu decât mulți alți șoareci orientați spre FPS, așa că nu este la fel de ușor să vă mișcați rapid și precis. În plus, picioarele sale de stoc nu alunecă la fel de lin ca și cei de pe șoareci de jocuri la prețuri similare.

Latență excelentă de clic.
Calitate excelentă de construire.
Precizia excepțională a senzorului.
Latență uimitoare a senzorului.
Picioarele de mouse nu alunecă la fel de lin ca cei de pe majoritatea altor șoareci de jocuri la acest punct de preț.
Mai grele decât mulți alți șoareci dedicați de jocuri FPS.

Benq Zowie EC2-CW este în regulă pentru jocurile MMO, dar nu are aproape la fel de multe butoane laterale ca un mouse dedicat MMO Gaming Mouse. Are o calitate excelentă a construirii și o formă ergonomică confortabilă potrivită pentru majoritatea dimensiunilor mâinilor. De asemenea, are o latență de clic excelentă și o performanță a senzorului, oferind o experiență consistentă și receptivă în joc.

Calitate excelentă de construire.
Precizia excepțională a senzorului.
Latență uimitoare a senzorului.
Nu aproape la fel de multe butoane laterale ca un mouse de jocuri MMO dedicat.

Benq Zowie EC2-CW are performanțe deosebite în general. Senzorul său oferă o latență uimitoare de mișcare și o precizie excepțională care traduce îndeaproape mișcările fizice ale mouse-ului cu cele pe care le vedeți pe ecran. De asemenea, are o latență cu un clic foarte scăzut, oferind o experiență de jocuri cu senzație de sensibilitate și sensibilă. Cu toate acestea, latența clicurilor nu este la fel de scăzută ca și alte opțiuni wireless în jurul acestui punct de preț.

Latență excelentă de clic.
Precizia excepțională a senzorului.
Latență uimitoare a senzorului.

• 6.2 Muncă
  • 8.4 jocuri video (FPS)
  • 6.5 jocuri video (MMO)
  • 9.2 Performanță brută
  1. Actualizat 28 iulie 2023: Am adăugat un link la noua revizuire PWNAGE Stormbreaker în secțiunea Specificații ale senzorului din această revizuire.
  2. Actualizat 09 iunie 2023: Recenzie publicată.
  3. Actualizat 05 iunie 2023: Acces timpuriu publicat.
  4. Actualizat 30 mai 2023: Testerii noștri au început să testeze acest produs.
  5. Actualizat 29 mai 2023: Produsul a ajuns în laboratorul nostru, iar testerii noștri vor începe să -l evalueze în curând.
  6. Actualizat 15 mai 2023: Am achiziționat produsul și așteptăm să ajungă în laboratorul nostru.

Verificați prețul

Zowie Black Matte EC2-CW
Zowie Black Matte EC2-CW
Zowie Black Matte EC2-CW
Zowie Black Matte EC2-CW

Diferențe între dimensiuni și variante

Benq Zowie EC2-CW este disponibil doar într-o culoare neagră. Acest mouse face parte dintr-o gamă mai largă de serii EC-CW, care sunt versiuni wireless ale șoarecilor originali ai serialului EC Benq Zowie. Există trei variante de dimensiuni diferite disponibile pentru acest mouse.

Nume mărimea
EC3-CW Mic
EC2-CW Mediu
EC1-CW Mare

Am cumpărat și testat EC2-CW de dimensiuni medii, dar ne așteptăm ca rezultatele testelor noastre să se aplice pe scară largă la toate cele trei variante de dimensiuni. Puteți vedea eticheta unității pe care am cumpărat -o și testată aici.

În comparație cu alți șoareci

Benq Zowie EC2-CW este varianta de dimensiuni medii din seria EC-CW, iar împreună cu variantele sale mici și de dimensiuni mari, sunt primii șoareci wireless Benq Zowie a lansat. Acest mouse este anunțat pentru jucătorii sportivi. Spre deosebire de mulți șoareci de jocuri, nu au un software de personalizare, care de obicei nu este permis pentru jocul turneului – în schimb, puteți schimba setările pe mouse -ul în sine. Acest mouse include, de asemenea, ceea ce Benq Zowie numește un receptor îmbunătățit, despre care susțin că oferă o stabilitate wireless mai bună, în special în medii cu o mulțime de interferențe de semnal wireless, cum ar fi evenimente LAN sau competiții. Cu toate acestea, în comparație cu alți șoareci de jocuri emblematice la acest punct de preț, cum ar fi Razer Deathadder V3 Pro sau Logitech G Pro x Superlight, Benq Zowie nu împinge aceleași granițe tehnologice ca fiind semnificativ mai greu și nu funcționează la fel de bine.

Pentru mai multe recomandări, consultați alegerile noastre pentru cel mai bun mouse, cel mai bun mouse de jocuri și cel mai bun mouse wireless pentru jocuri.

Logitech G Pro x Superlight

Benq EC2-CW și Logitech G Pro X Superlight sunt șoareci de jocuri wireless. Benq are o formă dreaptă și nu are software de personalizare. Cu toate acestea, puteți schimba setările senzorului pe mouse -ul în sine. Pe de altă parte, Logitech are o formă simetrică și are software pentru personalizare. De asemenea, este semnificativ mai ușor și funcționează mai bine în general. În plus, are picioare de calitate superioară și se simte un pic mai robust.

Razer Deathadder v3 pro

Razer Deathadder V3 Pro și Benq Zowie EC3-C sunt șoareci de jocuri wireless cu forme similare cu mâna dreaptă. Razerul este semnificativ mai ușor și funcționează ceva mai bun. De asemenea, are picioare de calitate superioară și are software pentru reglarea setărilor. Pe de altă parte, Benq nu are software, dar vă permite să personalizați setările direct pe mouse -ul în sine.

Benq Zowie EC3-C și Benq Zowie EC2-CW sunt șoareci de jocuri conexe în cadrul liniei mai largi Benq Zowie EC. Ambii șoareci au aceeași formă de bază, dar au variante de dimensiuni diferite. EC3-C este un model doar cu fir și o variantă de dimensiuni mari în cadrul seriei. Pe de altă parte, EC2-CW este un model wireless și o variantă de dimensiuni medii.

Benq Zowie EC2-CW și PWNAGE Stormbreaker sunt șoareci de jocuri wireless cu forme foarte similare. Benq are un corp de plastic solid. Pe de altă parte, PWNAGE are un corp de aliaj de magneziu cu decupaje de economisire a greutății. Este semnificativ mai ușor și are o performanță generală mai bună a jocurilor. De asemenea, acceptă o rată de votare wireless mai mare de 2000Hz și are o caracteristică neobișnuită care vă permite să reglați poziția senzorului.

ASUS ROG HARPE ACE AIM LAB EDITION

ASUS ROG HARPE ACE AIM Lab Edition și Benq Zowie EC2-C sunt șoareci de jocuri wireless. ASUS are o formă simetrică, este semnificativ mai ușoară și are performanțe mai bune în general. De asemenea, are picioare de calitate superioară, acceptă Bluetooth și are software pentru reglarea setărilor. Pe de altă parte, Benq are o formă dreaptă. Nu are un software de personalizare, dar vă permite să ajustați setările direct pe mouse -ul în sine.

Pungă de căldură - cald de mână

Acum, Zowie de Benq vine în sfârșit cu alternative wireless la șoarecii lor EC incredibil de populari. Mouse-ul wireless Zowie EC2-CW pentru eSports este conceput pentru a oferi performanțe wireless fiabile la cele mai înalte niveluri de sporturi. Mouse -ul este construit cu un receptor optimizat și o antenă îmbunătățită instalată pe vârful din față, ceea ce garantează stabilitatea completă, oferind în același timp un semnal fără interferențe. Designul său ergonomic oferă utilizatorilor un confort optim, cu o greutate redusă și o roată de defilare în 24 de etape care vă ajută să vă deplasați rapid și precis în timpul sesiunilor de jocuri lungi.

Împreună cu senzorul său 3370, acest mouse oferă capacități de urmărire excelente în toate mediile de mișcare – asigurându -se că jucătorii nu ratează un lucru. Prezentând construcția dvs. asimetrică iconică, aceasta are o curbură reglabilă pe partea stângă pentru a asigura o plasare ușoară a degetului mare. Pentru a depăși totul, nu este necesar un driver, deoarece funcția plug-and-play permite jucătorilor să înceapă să joace imediat atunci când este conectat.

Pregătește-te pentru următoarea generație de șoareci de jocuri Zowie cu mouse-ul wireless Zowie EC2-CW. Cu acest mouse puteți începe sau continua dominanța fără a fi deranjat de încurcarea care vine cu un cablu. Îndepărtați -vă cu șoarecii wireless CE Zowie astăzi!

Raportați erorile în textul produsului

Numărul articolului nostru: 23333
MANUF. Numărul articolului: 9H.N49BE.A2e

Produse în pachet

Zowie de Benq – Producătorul care se străduiește pentru perfecțiune – Compania a fost fondată în 2008 și a fost dedicată de la început pentru fabricarea echipamentelor de jocuri cu cele mai bune performanțe posibile la nivel de elită. Toate produsele lor sunt produse cu legende e-sport, precum Emil “Heaton” Christensen, Abdisamad “Spawn” Mohamed și Filip “Neo” Kubski.

Toate produsele Zowie de Benq sunt proiectate cu agenda pe care ar trebui să o poată efectua în partea de sus. Aproape toți șoarecii lor au dimensiuni diferite pentru a se potrivi cu toate tipurile de jucători. Toate monitoarele lor, care sunt de asemenea utilizate în timpul turneelor ​​de e-sport din întreaga lume, vin cu caracteristicile și hardware-ul necesar pentru a efectua la cel mai înalt nivel.

Specificații

Conexiune

Conexiune 2.4GHz, USB
Fără fir da

Proprietăți

Modelul senzorului Pixart 3370
Senzor Optic
DPI 3200 dpi
Numărul de butoane 5
Ambidextru Nu
Roată de defilare da
Culoare Negru
Rata de votare 1000 Hz

Mărime și greutate

Lăţime 65 mm
Adâncime 123 mm
Înălţime 42 mm
Greutate 77 g

Garanție

Garanție Garanție de 2 ani

Recenzii

Scrie o recenzie

Doar utilizatorii au fost conectați la utilizatorii care au achiziționat acest produs pot lăsa o revizuire.

Toate recenziile

Am așteptat un timp pentru asta, sunt sigur că va fi o calitate excelentă, având în vedere cum se simte firul.

Textul din această recenzie a fost tradus cu Google Translate
Faceți clic aici pentru a vizualiza textul tradus Faceți clic aici pentru a vizualiza textul original
A fost această recenzie informativă?
0 crede că această recenzie a fost informativă
Trebuie să fiți conectat la votare.

În cele din urmă, un mouse cu o calitate reală și o anumită greutate! Butoanele se simt absolut perfecte, foarte ușor de spam, au o distanțare perfectă între călătorii și după călătorie. Roata de defilare este foarte unică din orice altceva pe care l -am încercat, este foarte tactil și personal îmi place. Forma este cea mai bună pe care am încercat -o vreodată, nimic nu se compară cu asta. Am mâini de dimensiuni medii, 17.5 cm, și folosesc mai ales stilul de prindere a ghearelor relaxate. Acoperirea este foarte drăguță și grippy, se simte foarte premium. Receptorul îmbunătățit cu docul de încărcare care vine cu acesta este, de asemenea, grozav.

Endelig en mus medic skikkelig kvalitet og litt vekt på seg! Knappene Føles Helt Perfekt, Veldig Lett Å Spamme, Har Perfekt Avstand Mellom pre-călător. RULLEHJULET ER VELDIG Unik Fra Alt Annet Jeg Har Prøvd, Den er veldig tactile og Jeg Personlig Digger Det. Formen er det beste Jeg Noensinne Har Prøvd, Ingenting Kan Sammenlignes Med Denne. JEG HAR MELLOMSTORE HENDER 17,5 cm OG Bruker Mest Stil de strângere a ghearelor relaxate. Acoperire er veldig deilig og grippy, føles veldig premium. Receptor îmbunătățit Med încărcare Dock Som følger Med er også kjempflott.

A fost această recenzie informativă?
2 consideră că această recenzie a fost informativă
Trebuie să fiți conectat la votare.

Cum a petrecut Zowie atâția ani pentru a veni cu acest produs este foarte dezamăgitor. Au avut mulți șoareci Zowie și au jurat de EC2 de mai mulți ani. Pro: – Formă – Nu este nevoie de software – cea mai mare gamă într -un dongle – durată bună de viață a bateriei – Baterie de indicație LED – Dock de încărcare – Acoperire cu o prindere bună. Contra: – Amprente digitale – Probleme QC, nu prea simțiți că calitatea este acolo ca un bun Zowie vechi. O mulțime de pretravel pe mouse2 și se simte că are feedback dublu. Una când comutatorul se declanșează și altul când butonul se află în coajă de mouse. Mouse1 este absolut bine. – O roată de defilare care îți vine pe nervi, astfel încât să nu primești o eroare de defilare, foarte grea și tactilă. Face un zgomot teribil. – Designul mousepad și designul dur pe partea inferioară funcționează slab pentru MousePads XSoft. – Foarte greu în comparație cu produsele concurente

Hvordan Zowie Har Brukt Så Mange År På Å Komme Med Dette ProDuktet Er Veldig Skuffende. Hat hatt mange zowie muser og har sverget til ec2 i mange År. Pro: – Form – Tenger Ingen Software – Høyeste Rekkevidde I en Dongle – God BatteriTid – LED Indiksjon Batter – LaDedock – Coating Med Godt grep. Contra: – Amprente digitale – Probleme QC, føler ikke helt kvaliteten er der som gode gamle zowie. Mye PreTravel På Mouse2, OG Føler Som den har Dobbel Feedback. EN Når Switch Trigger, og en til når knappen bunner I Museskallet. Mouse1 er helt fin. – Et Scrollhjul som går deg på nerv pentru Å ikke få scrulbug på, veldig hardt og tactilt. Bråker Noe Fælt. – Mousepads UtForming OG Ru Design På Subsiden Fungerer Dårlig pentru Xsoft Musmatter. – Veldig Tung iForhold Til Konkurrende ProDukter