Elements Movie

Pe măsură ce scena se corau, m -a lovit că toate acele (re) lacrimile generative sunt o metaforă pentru ceea ce Pixar a pierdut. Sunt ceea ce Pixar vrea de la noi și nu mai pot avea.

Elements Movie

Disney și Pixar „Elemental” este un lungmetraj original în Element City, unde locuitorii de foc, apă, pământ și aer trăiesc împreună. Povestea îl prezintă pe Ember, o tânără dură, rapidă și înflăcărată, a cărei prietenie cu un tip distractiv, sappy, Go-with-the-Flow, pe nume Wade, își provoacă credințele despre lumea în care trăiesc. Regizat de Peter Sohn („The Good Dinosaur”, „Parțial Cloudy” Short), scris de John Hoberg & Kat Likkel și Brenda Hsueh, produs de Denise Ream („The Good Dinosaur”, „Cars 2”) și cu Voices Voices a lui Leah Lewis și Mamoudou Athie ca Ember și Wade.

Copii și familie 2023 1 h 41 min iTunes
În rolul principal al lui Leah Lewis, Mamoudou Athie, Ronnie del Carmen

Remorci

Mamoudou Athie Wade Ripple
Ronnie del Carmen Bernie Lumen
Shila Ommi Cinder Lumen
Wendi McLendon-Covey Gale

. Povestea îl prezintă pe Ember, o tânără dură, rapidă și înflăcărată, a cărei prietenie cu un tip distractiv, sappy, Go-with-the-Flow, pe nume Wade, își provoacă credințele despre lumea în care trăiesc. Regizat de Peter Sohn („The Good Dinosaur”, „Parțial Cloudy” Short), scris de John Hoberg & Kat Likkel și Brenda Hsueh, produs de Denise Ream („The Good Dinosaur”, „Cars 2”) și cu Voices Voices a lui Leah Lewis și Mamoudou Athie ca Ember și Wade.

Fabula din inimă, romantică despre experiența imigranților.

• Media 6.4
  • Recenzii 254
  • Rotten 66

informație

Studio Pixar Genre Kids & Family a lansat 2023 Timp de rulare 1 oră 41 min PG evaluat pentru unele pericole, elemente tematice și limbaj scurt.

.

Limbi

Audio Audio English Audio adio și subtitrare Engleză (AD, AAC, Dolby 5..1 plus, Dolby Atmos, CC), spaniolă (America Latină) (AAC)

Accesibilitate

Subtitrări închise (CC) Consultați subtitrare în limba disponibilă cu adăugarea de informații relevante non-dialogice. Descrierile audio (AD) se referă la o piesă de narațiune care descrie ceea ce se întâmplă pe ecran, pentru a oferi context pentru cei care sunt orbi sau au o viziune scăzută.

. .

Elementar

. .

. De asemenea, absent în ultima vreme la Pixar, o filială a Disney din 2006, este stăpânirea execuției care a distins studioul, o strălucire pentru stabilirea unor spații de înaltă concept și navigarea fără efort.

„Elemental”, cel mai recent al lui Disney și Pixar se simte emblematic al luptei studioului de a-și recapata magia originală, făcând o mizerie a construirii lumii în slujba unei povești convenționale care nu reușește talentul animatorilor implicați. Situat într-o lume în care elemente naturale-eag, foc, apă, aer-coexist într-o metropolă în stil New York, fiecare reprezentând diferite clase sociale, filmul-regizat de Peter Sohn, dintr-un scenariu de John Hoberh, Kat Likkel și Brenda HSUEH-se află în sus cu acea metaforă centrală, dar este impusă imediat în afara echilibrului de nedreptatea sa ca alegorie rasială, o problemă agravată de ritmul și scrisul întâmplător atât de clar, încât sugerează un film Pixar autorizat de un algoritm AI. Uneori, mărginindu-se de nesensibil, filmul se simte sub-dezvoltat mai degrabă decât universal, o oportunitate colorată ratată.

Prezentată ca selecția de noapte de închidere a celui de-al 76-lea Festival de Film de la Cannes, înaintea lansării sale de stat la mijlocul lunii iunie, „Elemental” are în vedere o extindere urbană dens populată similară cu cea a „Zootopia” Antrozoomorfului Disney, în care au fost idei de discriminare rasială Reduceți neliniștit la dinamica „prădătoare și pradă” pentru a permite o poveste care s -a concentrat mai mult pe demontarea prejudecăților personale decât rasismul sistemic. În Element City, o simplificare la fel de necorespunzătoare este la lucru (deși Sohn a explicat că moștenirea sa coreeană și dorința de a face un film despre asimilare au alimentat unele decizii creative) și există chiar și o sprânceană similară pentru a ridica cu privire la cele pericol legitim ca aceste elemente contrastante, cum ar fi vulpile pentru iepuri, să pozeze unul altuia.

În „Elemental”, oamenii de apă privilegiați social curg înainte și înapoi prin creșteri ridicate proiectate și nu au nicio problemă să stropească marile canale și monorailuri ale orașului, care au fost concepute pentru corpurile lor gelatinoase, în timp ce oamenii de foc sunt sechestrați la Firetown, În cazul în care comunitatea lor strânsă reflectă tradițiile din Asia de Est, din Orientul Mijlociu și europeană-și accentele conduc gama de la italiană la jamaican, iranian și indian de vest, într-un mod care poziționează inconfortabil la fel de reprezentativ ca toți imigranții și apa ca reprezentativ pentru Clasa superioară albă. Pământul și aerul, între timp, abia se înregistrează; Vedem oameni de pe pământ care încolțesc margarete din axile lor de murdărie și pufuri de cloud cu bomboane de bumbac care joacă „Airball” în Cyclone Stadium, dar filmul este surprinzător de necompete. Gagurile de vedere ale fundalului abundă, cum ar fi „buștenii fierbinți” pe care folk folk se aprind, dar aspectele și ieșirile efective ale Element City sunt explorate doar superficial, cum ar fi revelația că toate aceste elemente profită de același transport public. Complete cu locuitori generați de computer și structuri moderniste generice, mediul său se simte mai mult ca conceptul de artă, pentru a fi detaliat în continuare la un moment dat în procesul de animație, decât un mediu complet gândit, trăit.

. . Cu toate acestea, Ember se întreabă dacă vrea sau nu să moștenească magazinul, așa cum spune iubita ei „Ashfa”, el se așteaptă sau dacă cadourile ei-cum ar fi capacitatea de a încălzi un balon cu aer cald și de a modela sticla cu mâinile ei- S -ar putea să o conducă într -o altă direcție.

În imposibilitatea de a-și controla emoțiile, care o pot duce de la roșu-fierbinte într-o nuanță de violet mai neplăcută, Ember într-o zi rupe o țeavă în magazinul tatălui ei, moment în care inspectorul din orașul Wade (Mamoudou Athie) se aruncă în. Wade a investigat sistemul de canal dărăpănat al orașului, căutând sursa unei scurgeri care menține subsolul lui Ember inundat. Hotărât să împiedice afacerea tatălui ei, urmărește Ember și apoi se alătură rapid forțelor cu Wade. Pe măsură ce romantismul scânteie între cei doi, ele creează un cuplu deosebit de ciudat, dat cu una dintre regulile mai puțin de convingătoare ale filmului: că „elementele nu se amestecă”, din motive atât practice, cât și parohiale, în Element City. Ember s -ar putea să -și stingă Wade, în timp ce el ar putea să -și stârnească flacăra, dar romantismul lor inevitabil abur este interzis, deoarece tatăl ei nu ar aproba niciodată, stabilind „elementar” ca o poveste de dragoste interracială, genul pe care Pixar nu l -a spus încă cu personaje umane.

De acolo, filmul funcționează ca o listă de verificare a Pixar Storytelling Clichés, cele două opoziții ale sale, la început Doi se salvează unii pe alții dintr -o amenințare imensă și își reaprinde dragostea. Cu toate acestea, pe măsură ce reacția în lanț a pieselor, a piesei, menține Ember și Wade împreună, relația lor devine centrul ușor, dar îndrăzneț, un răgaz de bun venit din metaforele mixte și mecanica conceptuală necorespunzătoare, care amenință adesea să rupă realitatea interioară a poveștii interiorul poveștii. (De ce, de exemplu, este ceea ce se va întâmpla dacă Ember și Wade le ating un astfel de mister pentru amândoi, într -un oraș ale cărui structuri de sticlă ceramică și teracotă indică alte elemente care interacționează?)

Lewis îl exprimă pe Ember cu o căldură jucăușă, care completează frumos afectarea bubuitoare pe care Athie o aduce lui Wade, în timp ce animația ambelor corpuri – se pâlpâie apoi brusc de emoție, căldură care se ridică în sus; Fluidul său și transparent, predispus la prăbușirea într -o baltă pe pământ – este întotdeauna interesant de privit, subliniind maleabilitatea și se aruncă în abstractizare.

Dar chiar și utilizarea promițătoare a filmului de culoare, formă și mișcare se simte înfipt în poveștile neimaginative. Doar câteva secvențe deosebite-o vizită într-o grădină subacvatică a Vivisteria Flowers, o ocolire în animație desenată manual, care spune o poveste de dragoste în linii minime, învolburate-separat „elementar” din orice alt film Pixar în care personajele sunt fosforescente puțin puțin fosforescente Blobs care călătoresc prin peisaje uriașe animate realist și la fel de rapid pe cât progresează filmul, nu merge niciodată nicăieri neașteptat.

În mod similar, nu există nimic în „Elemental” care să-și amintească imaginația estetică minunată a clasicilor moderni Pixar precum „Finding Nemo” și „Wall-E”, cu excepția unui scor bogat al compozitorului Thomas Newman, care își ia semne de la un potpourri al muzicalului global global muzical global tradiții și prezintă o viziune mai complet formată a schimbului intercultural decât reprezentarea filmului a comunităților de imigranți a filmului. Poate că este potrivit pentru un film care ar fi fost intitulat mai exact „Când Fire Met Water…”, „Elemental” este suficient de combustibil din minut la minut, dar se evaporă din memorie al doilea la care părăsiți teatrul.

Această recenzie a fost depusă de la Festivalul de Film de la Cannes din 2023. „Elemental” se joacă acum în teatre.

Isaac Feldberg

Isaac Feldberg

Isaac Feldberg este un jurnalist de divertisment cu sediul în prezent la Chicago, care a scris profesional de nouă ani și speră să rămână la el încă câteva.

„Elemental” este o metaforă lacrimă pentru declinul Pixarului

La un moment dat, Silicon Valley Brain Trust al studioului a început să se desprindă din univers și să plutească în Metaverse.

Două personaje de la Disney Pixars „Elemental” numit Ember și Wade stau cot la cot vorbind

Salvați această poveste

Salvați această poveste

Cea mai recentă caracteristică de la Pixar Animation Studios, „Elemental”, despre o creatură de foc și o creatură de apă care se îndrăgostește, a câștigat mai puțin de treizeci de milioane de dolari la U la U la U.S. Box office în timpul weekendului lung din iunie – cea mai gravă deschidere din istoria companiei. Pentru a pune acest număr în context, „În continuare”, filmul Pixar care a deținut anterior acest record nedorit, a câștigat patruzeci și șase de milioane de dolari ajustați la inflație în weekendul său de deschidere, în martie 2020, când pandemia Coronavirus începea deja să se blocheze spații publice.

Postmortemurile dezastrului „elementar” s -au concentrat pe lipsa filmului de I din film.P. (care a susținut senzaționalul performanțe recente de box-office ale „The Super Mario Bros. . „În echitate”, a spus un analist varietate, .”Propriile mele raportări susține această teză. Fiul meu în vârstă de șase ani a petrecut nenumărate ore vizionând filme Pixar acasă și s-a gândit la un teatru vara trecută pentru a-și vedea filmul vechiului său Buzz Lightyear, „Lightyear”, în weekendul său de deschidere. Dar el a refuzat să mă însoțească la o proiecție de dimineață a „Elemental”, preferând să „aștepte până la streaming.”

Mi -aș dori să pot spune că „Elemental” este un nou Pixar Classic, pe nedrept, pe angrenajele realităților actuale ale pieței. Filmul este stabilit în Element City, Manhattan-ish acasă la întruchiparea antropomorfizată a celor patru elemente. Ember, fiica cu temperatură scurtă a imigranților muncitori, se antrenează pentru a moșteni bodega tatălui ei; Wade, scionul emoțional labil al viespilor boho, este un inspector de sănătate al orașului care se întâlnește cu Ember printr -o conductă de inundații. . Mai ales provenind dintr-un studio care era atât de înfricoșător de fastidios în legătură cu construirea lumii, logica internă a Element City este în cel mai bun caz-.g., . Și aspirațiile filmului ca pildă de xenofobie și apropierea interculturală ar fi putut avea o lovitură mai bună la aterizare dacă Ember nu ar fi pus atât de des creaturile și lucrurile în jurul ei.

O glumă care rulează în „Elemental” care evoluează într -o temă grandioasă (spoileri viitoare) este aceea că Wade plânge mult; Într -adevăr, plânge când îl întâlnim. Familia lui are chiar și un joc de sală în care încearcă să se facă reciproc, chemând amintiri vechi sau improvizând scenarii triste. Ember, care rareori plânge, invidiază capacitatea lui Wade de a crea conexiuni ușoare și puternice cu ceilalți; Lacrimile lui, știe ea, fac parte din curentul care le mătura. Când, la punctul culminant al filmului, Wade pare să moară prin evaporare, din cauza căldurii înfiorătoare din Bodega, Ember îl revigorează folosind jocul de salon – cu povești și aviole de dragoste, ea obligă apa cu margele adunată pe tavanul Hearth, care este tot ce rămâne de Wade, pentru a plânge. Pe scurt, Wade este ucis de esența iubirii sale – foc – și salvat de propria sa esență, apă. Lacrimile sunt persoana lui, ființa sa și eliberarea lui.

. Sunt ceea ce Pixar vrea de la noi și nu mai pot avea.

Obișnuia că, dacă vrei un strigăt bun, ai putea comanda unul de la Pixar. Not every movie, but often enough, starting with a sequence in “Toy Story 2” (1999) in which Jessie, a cowgirl doll, is discarded to the strains of “When She Loved Me,” by Sarah McLachlan, whose soprano turns the se interlude în echivalentul emoțional al unui a.S.P.C.A. Apel pentru jucării pierdute. . În „Coco” (2017), toată lumea se destramă când matriarhul antic al titlului își amintește cuvintele pentru „Amintiți -mă de mine”, melodia pe care tatăl ei a scris -o pentru ea înainte de a muri tânăr. Poate cel mai faimos, „UP” (2009) încapsulează căsătoria lungă, fericită, dar cu tragedie, a lui Carl și Ellie, o pereche de exploratori mondiali zădărnici, în aproximativ patru minute de timp fără cuvinte, a marcat la un refren de la Waltz-Time pentru viermi Asta se deplasează de la aramă și șiruri jalnice la un pian singur, liber. Am văzut pentru prima dată „Up” în 3-D la o proiecție de presă, în New York, cu câteva zile înainte de lansarea sa teatrală. Când Carl, nou văduv, urcă singur pe treptele casei sale și dispare prin ușa din față, ceea ce părea a fi jumătate din public și-a scos paharele din plastic 3-D pentru a-și șterge ochii.

În cei cincisprezece ani între primul și al treilea filme „Toy Story”, Pixar altfel nu a făcut altceva decât filme originale, o rază de creație care a atins vârful la sfârșitul celor două mii de hat trick of „Wall-e”(2008),„ UP ”și„ Toy Story 3.„Filmele lui Pixar erau frecvent întunecate și s-au împiedicat de moarte-au fost comercializate copiilor, dar nu au fost făcute în întregime pentru ei. (Pixar circa 2008 ar fi zdrobit absolut sfârșitul „Elemental.”Ne -am recupera și astăzi.) „Găsirea Nemo” (2003) se deschide cu uciderea mamei și a fraților personajului de pe peștele de clovn. „,„Ceea ce mulți critici consideră că este cel mai bun film al lui Pixar, a fost un coșmar aflat al colapsului ecologic și al regresiei speciilor grotești.

Apoi, poate surprinzător, studioul a început să se predea la sechelită. . “Compania monstrilor.”(2001) a obținut o continuare. „Găsirea Nemo” a primit o continuare. „The Incredibles” au primit o continuare. . Totuși, fanii lui Pixar și -ar putea imagina că studioul, pe care Disney l -a achiziționat în 2006, a lovit un fel de negociere corporativă necesară, păstrându -și conducta de producție umplută cu pre -stabilat i.P. În timp ce investește în originale, cum ar fi oarecum subestimat, saga scoțiană-folklore „Brave” (2012) sau „Inside Out” (2015), care personifică emoțiile unei fete pe nume Riley. Ultimul film a primit unele dintre cele mai extatice recenzii din istoria lui Pixar.

Potența „Inside Out” ca Tearjerker a fost centrală pentru recepția sa critică înfiorătoare, poziționând filmul ca exemplar al întregului proiect Lachrymose Pixar. „Cei mai tineri spectatori vor avea o explozie, în timp ce cei mai mari decât Riley sunt probabil să se regăsească în lacrimi”. O. Ori recenzie, care a lăudat filmul ca „Apărarea întristării.”Atât Vulture, cât și Washington au întrebat cititorii care scenă i -a făcut să plângă cel mai greu. . Când a fost lansat filmul, am avut recent primul meu copil și am fost încântat ca Pixar să -și unească forțele cu anarhie hormonală postpartum pentru a -mi păcăli peste tot cortexul meu limbic. În „Inside Out”, părinții lui Riley (foarte drăguți) sunt adesea ignorați de luptele ei și chiar o condiționează (oricât de neintenționat) să -și reprime emoțiile, cu efecte dăunătoare. ! Acest film a fost realizat pentru a mă distruge, în special, și nu am putut aștepta.

Nu s -a întâmplat. Nu atunci când Riley a plâns în fața întregii sale clase, nu atunci când a plâns cu părinții ei și înțelegerea ei până la sfârșitul filmului, nici măcar la moartea sacrificială a prietenului imaginar al lui Riley, chimeric Bing Bong Bong. („Și a ieșit ca un G real”, E. Alex Jung a remarcat, lacrimi și precis, în vultur.) Înstrăinarea înfiorătoare de a sta prin „Inside Out” pe fondul staticului snifflelor și nasului colegilor mei de teatru și a nasului meu trebuie să fi fost ceea ce datele de la „Star Trek” s-au simțit tot timpul. Am înțeles, intelectual, că filmul a fost o minune vizuală, un miracol conceptual, o sinteză îndrăzneață și deschisă a tot ceea ce știm despre dezvoltarea cognitivă, mecanismele neuronale ale regregulării emoționale, a mansardelor întunecate ale copilăriei, a melancoliei memoriei. Dar am fost mai emoționat de recenziile lui Scott și Stevens despre film decât de filmul în sine. S -a simțit sintetic, schematic, supradeterminat. Avea un gust fals. Și cred că această aromă a infuzat o mare parte din ceea ce Pixar a produs de atunci (cu excepția vizibilă și glorioasă a „Coco”, poate ultimul film minunat al lui Pixar). Ajută la explicarea rutei creative și comerciale pe care studioul o găsește acum.

În primele decenii ale studioului, filmele Pixar au avut loc în lumea materială; Se preocupă jucării, roboți, mașini, pește. „Sus”, cea mai gerontocratică lucrare a studioului, a avut un copil mic și o grămadă de câini vorbitori. Poveștile lui Pixar au fost elaborate în detaliile lor, dar ușor de înțeles în cele mai largi contururi ale lor. . Wall-e”Este despre un robot pe o planetă post-apocaliptică. „Sus” este despre un bătrân a cărui casă zboară. „Mașini” este despre mașini. . Calistenicul cu conceptual ridicat ating maximul b.p.m. În secțiunea de gândire abstractă a minții lui Riley, în care bucuria, tristețea și Bing Bong coboară prin etapele fragmentării nonobiective, deconstrucției și bidimensionalizării, doar pentru că pot.

. .

„Înapoi”, pentru unul, aproximativ doi frați Elf într-o căutare bizantină, temnițe și dragoni de a-și reînvia tatăl mort, nu se ocupă să reanimeze doar jumătatea de jos a tatălui pentru o mare parte a timpului de rulare, apoi reține împlinirea extrem de scurtă a lui Căutarea atât a privitorului, cât și a unuia dintre frați; Filmul nu este trist atât de mult, cât este consternat și vag sadic. „Soul”, care prezintă primul protagonist negru al lui Pixar, este o dramă de comedie care comută corp care se mișcă între viață, viața de apoi și înainte de viață; într -un eseu genial pentru New Yorkerul, .S.T.-Noțiuni de sesiune de înnegrire. În cultura neagră, scrie Serpell, cuvântul „suflet” este „folosit pentru a semnifica nu doar o unitate individuală, ci și un substrat indivizibil, o energie comunală.. Sunt o problemă de matematică. Ei se prezintă ca și cum ar fi fost conduse prin mașina de gândire abstractă a lui Riley.