Cum să conduci cuvântul gurii | Nilan Peiris (CPO of Wise), ChannelCrawler – cea mai mare bază de date a creatorilor YouTube
YouTube ChannelCrawler
Contents
Există milioane de canale nedescoperite pe YouTube. Cu ChannelCrawler puteți filtra pentru creatori specifici, puteți face liste de canale și obțineți informații de contact, cum ar fi e-mailul. Alegeți un cont premium pentru a accesa 40+ filtre și vizualizați mii de canale în fiecare zi. Apoi apăsați „Export” pentru a descărca datele!
Cum să conduci cuvântul gurii | Nilan Peiris (CPO de înțelept)
Nilan Peiris este ofițer principal de produse la Wise, una dintre cele mai rapide (și profitabile) companii de tehnologie din lume. Înțeleptul permite oricui să trimită bani în mai mult de 60 de monede la peste 160 de țări la costuri reduse, iar de -a lungul istoriei sale a crescut în primul rând prin cuvântul gurii. În episodul de astăzi, discutăm:
• Sfaturi tactice cu privire la cuvântul de conducere (WOM)
• Strategii pentru măsurarea femeii
• Modul în care sondajele NPS au ajutat la Wise să -și determine creșterea și strategia produsului
• Cât de înțelept stimulează echipele să facă lucrurile grele
• Schimbarea mică care a generat o creștere de 3x a sesizărilor
• Cât de înțelept își structurează echipele de produse și de creștere
Unde să găsești Nilan Peiris:
Unde să -l găsești pe Lenny:
În acest episod, acoperim:
(00:00) Fundalul lui Nilan
(03:27) O scurtă privire de ansamblu asupra lui Wise
(06:11) Cum se măsoară cuvântul gurii
(07:56) De ce Wise s -a aplecat în WOM
(10:21) De ce Wise și -a construit mișcarea WOM folosind metoda NPS
(16:13) Cum rezolvă WOM probleme de încredere
(18:55) Cum să ajungeți la 9 sau 10 pe scara NPS
(20:51) Determinarea a ceea ce va wow utilizatorii
)
(23:24) folosind metoda „care lucrează înapoi” la Airbnb
(25:45) Cât de înțelept este capabil să ofere taxe drastic mai mici de transfer de bani
(27:51) Cele trei costuri asociate cu mutarea banilor
(32:02) rațional vs. Motive iraționale din spatele recomandărilor
(34:11) Prioritizarea fericirii clienților
(38:14) Cât de înțeleaptă se apropie de experimentare
(46:11) Gânduri despre recenziile performanței și analiza generală
(48:06) Cât de înțelept oferă o experiență bancară de 10 ori mai bună
(51:57) Sfaturi despre cum să abordăm marketingul cu cuvânt cu gura
(53:47) Construirea unei culturi de a face lucruri grele
(55:59) Macrostructura bancară internațională și unde se potrivește înțelept
(57:54) Cât de înțelept rezolvă reglementările locale în fluxul lor de bord
(1:03:26) Schimbarea mică care a generat o creștere de 3x a sesizărilor
(1:08:01) eforturile filantropice ale lui Nilan
(1:09:13) Lightning Round
Referință:
Producție și marketing de https: // penname.co/ co/ cocole. Pentru întrebări despre sponsorizarea podcastului, e -mail [e -mail protejat] .
Lenny poate fi un investitor în companiile discutate.
Obțineți acces complet la buletinul informativ al lui Lenny pe www.Lennysnewsletter.com/abonați -vă
Nilan Peiris (00:00:00):
.„Și asta e mișto. Obțineți o creștere ceva mai mare. . Trebuie să le oferiți o experiență pe care nu știau. .
Bine ați venit la podcast-ul Lenny, unde intervievez lideri de produse de talie mondială și experți în creștere pentru a învăța din experiențele lor câștigate și pentru a crește cele mai de succes produse de astăzi. Astăzi, oaspetele meu este Nilan Peiris. Nilan este ofițer principal de produse la Wise, unde a fost de peste 11 ani, practic de la începutul călătoriei. . Ei fac incredibil de ușor și ieftin pentru a trimite bani la nivel internațional. Sunt un utilizator și client obișnuit și, pentru că produsul este atât de grozav, au crescut în primul rând prin cuvânt de gură. Aproximativ 70% din creșterea lor vine prin cuvânt de gură. Și în conversația noastră, Nilan se descompune exact cum au făcut cuvântul în gură atât de reușit pentru produsul lor. Nu știu niciun fondator care nu ar dori să aibă mai multe cuvinte în gură, iar sfatul lui Nilan este cel mai tactic și sfaturi utile pe care le -am auzit vreodată despre cum să îți conduci efectiv cuvântul de creștere a gurii. Sunt foarte încântat pentru tine să auzi acest episod și să înveți de la Nilan. Și așa cu asta, vă aduc Nilan Peiris, după un cuvânt scurt de la sponsorii noștri.
Acest episod vă este adus de PENDO, platforma all-in-one pentru companii conduse de produse care construiesc experiențe digitale avansate. . Cu analize de produse, ghiduri în aplicație cu cod redus, feedback-ul utilizatorilor și reluarea sesiunilor, foile de parcurs personalizabile și Insights și campanii generate de AI, PENDO este singura soluție de care aveți nevoie pentru a construi, expedia și optimiza o mișcare de succes condusă de produs. Dar nu -mi lua cuvântul pentru asta. Creați -vă contul PENDO gratuit astăzi și începeți să construiți experiențe mai bune în fiecare colț al produsului dvs. P.S., Vrei să-ți faci cunoștințele conduse de produs cu un pas mai departe? Consultați linia de cursuri de certificare a PENDO, conduse de experți de top PLG și proiectați pentru a vă ajuta să creșteți și să avansați în cariera dvs. Aflați mai multe și experimentați astăzi puterea platformei Pendo la Pendo.io/Lenny. Asta e pendo.io/Lenny.
Acest episod vă este adus de Wix Studio. Agenția dvs. tocmai a aterizat un client de vis. Aveți deja idei mari pentru site -ul web, dar aveți instrumentele pentru a vă aduce viața ambițioasă la viață? Permiteți -mi să vă povestesc despre Wix Studio, noua platformă care permite agențiilor să livreze site -uri de clienți excepționali cu eficiență maximă. Cum? În primul rând, să vorbim despre capacități avansate de proiectare. Cu WIX Studio, puteți construi machete unice cu o experiență revoluționară a grilei și urmăriți la scară elemente proporțional în mod implicit.
Animațiile fără cod adaugă scântei de încântare, adăugând în același timp CS-uri personalizate oferă un control total al proiectării, aducând pe viață proiecte ambițioase de clienți în orice industrie cu o suită complet integrată de soluții de afaceri. De la comerț electronic la evenimente, rezervări și multe altele și extindeți capacitățile și mai mult cu sute de API-uri și integrări. Știi ce altceva? Fluxurile de lucru au doar sens. Există instrumentele AI încorporate, colaborarea pe pânză, un spațiu de lucru centralizat, reutilizarea activelor pe site-uri, predarea perfectă a clientului și nu este totul. Aflați mai multe la Wix.com/studio. Nilan, mulțumesc foarte mult pentru că ai fost aici. .
Nilan Peiris (00:03:32):
Mulțumesc că m -ai avut, Lenny.
Deci, sunteți ofițer principal de produse la Wise, pe care nu îl știu dacă știți acest lucru, dar sunt un utilizator activ săptămânal foarte fericit. Pentru a oferi oamenilor un pic de context pe înțelept, puteți explica doar ce face înțelept? Și, de asemenea, împărtășește poate câteva statistici pentru a oferi oamenilor un sentiment al scării la care a ajuns Wise în acest moment.
Nilan Peiris (00:03:51):
Căutăm să rezolvăm problemele asociate cu mișcarea banilor transfrontalieri, ceea ce este că mutarea banilor peste graniță este destul de lentă. Este de fapt foarte scump și poate fi foarte greu de făcut. Îl rezolvăm cu trei produse, produsul nostru de transfer de bani, cu care am început, contul nostru, care ar fi, gândim să încercăm să rezolvăm problemele bancarelor internaționale cu contul nostru pentru oameni și pentru întreprinderi. Și apoi, în sfârșit, avem și un produs pentru întreprinderi în care luăm infrastructura de bază care a alimentat acele produse pe care le -am construit și le încorporăm în bănci și produse pe care oamenii le folosesc în fiecare zi, apoi măriți numerele în numere. . . Luăm aproximativ 0.65% în medie pe toate rutele noastre ca preț și am fost profitabili de aproximativ patru ani acum, cu 20% marje EBITDA.
Dar probabil statul de care sunt cel mai mândru și cel mai greu lucru de făcut din toate acestea, am achiziționat 70% dintre utilizatorii care au aflat despre Wise luna trecută prin cuvânt cu gură. Deci, contextual, avem 16 milioane de clienți și achiziționăm aproximativ un milion pe sfert, aproximativ 10 milioane de activi și da, deci dintr -un milion care s -a alăturat lui Wise pentru prima dată, 700.000 au aflat despre Wise de la un prieten.
Există câteva statistici acolo care îmi ies în evidență. Unul este că câștigi un milion de utilizatori noi pe sfert, ceea ce este nebun. La fel ca un milion de oameni noi care se alătură înțeleptului în fiecare trimestru. Acesta este un număr uluitor. Celălalt număr este ceea ce tocmai ai împărtășit în jurul cuvântului gurii, că, în principiu, mai mult de două treimi dintre oameni descoperă înțelept și se alătură înțeleptului prin cuvânt de gură. Gură. Vreau să petrec cea mai mare parte a conversației noastre pe acest subiect de cuvânt. Cred că este extrem de rar cum ai reușit să crești cuvântul gurii și cât de mult din creșterea ta vine prin cuvânt de gură.
În esență, ați dezvoltat un sistem pentru a conduce cuvântul gurii și cum să vă structurați practic echipa, obiectivele, prioritățile și lucrurile de genul acesta pentru a vă apuca în acest canal de creștere. Și așa, am doar un milion de întrebări în jurul modului în care vă gândiți la cuvântul gurii, iar primul este doar, cum măsurați cuvântul gurii? De unde știți că spuneți, 70% din creșterea dvs. trec prin cuvânt de gură?
Nilan Peiris (00:06:28):
. Deci, avem un model de atribuire, după cum vă puteți imagina, și am avut unul din primele zile și suprapune toate datele de referință și datele pe care le aveți în vizite vin pe site -ul web. Deci știi asta. . Ceea ce apare în urmărirea dvs. web ca trafic direct pentru a ne oferi un sentiment de cât de mare este acel cuvânt al gurii și asta ne readuce la statul de 70%.
Și foarte practic, cum întrebi de fapt oamenii? Există un pic de pop-up pe site-ul web?
Nilan Peiris (00:07:09):
Este de fapt integrat în flux. Așadar, atunci când l -am construit inițial, ne -am gândit că este destul de mișto, marketingul și achiziționarea clienților face parte din produs și ar trebui să ne împuternicim în experiență în mod perfect, astfel încât să putem face acest lucru mai eficient înainte.
Asta este de fapt, la Airbnb, exact cum a făcut echipa asta, pentru a înțelege ce procent de creștere a fost cuvântul gurii. Este doar un pic de pop -up interstițial atunci când vizitați, Airbnb.com, „Cum ai auzit despre noi?„Crezi că există unele modalități fanteziste de a înțelege lucrurile, dar este exact ca, întrebă doar oamenii, îți vor spune cum au auzit despre asta.
Nilan Peiris (00:07:40):
Minunat. Bine, așa că doar pentru a săpa în carnea ei, care a fost cea mai mare schimbare în a te ajuta să crești în mod semnificativ cuvântul gurii și să o faci o pârghie atât de imensă de creștere pentru înțelepți?
Nilan Peiris (00:07:53):
Da, înainte de a lansa acest lucru, să facem și un pas înapoi și de ce să ne concentrăm chiar pe acest lucru? Deci, în primele zile, când am întâlnit fondatorii, Kristo și Tyler. A fost destul de amuzant, am fost introdus la ei când erau doar fondatorii și fără o echipă cu adevărat și cu începuturile unui produs, și au spus: „Nilan, trebuie să -i cunoști pe acești tipi, au fost au un produs excelent, pur și simplu nu au clienți.„Și am stat acolo cu ei și am lansat primele anunțuri Google, iar în primele zile încerci totul, sperând că funcționează ceva. Dar făcând un pas înapoi, gândiți -vă la bani ca la marfa finală. Este destul de greu să construiești o afacere scumpă care îți mișcă banii undeva și costă mult, așa că mai puțin este mai puțin după aceea.
Deci, construind o afacere de transfer de bani condus de marcă, brandul trebuie să fie destul de al naibii de bine, bine? După aceea, te vei simți destul de special, pentru a avea mai puțini bani după aceea. Deci, ceea ce căutăm întotdeauna, dar ceea ce canalele de acolo sunt super scalabile și pot ajunge la întregul nostru public, dar au un cost de distribuție incredibil de scăzut. . Deci acesta este un alt motiv pentru care marketingul este în mod inerent greu. Echipa noastră de marketing face o muncă uimitoare la Wise, pentru a lucra în cadrul acestor constrângeri.
Dar înapoi la întrebarea dvs., care a fost, care este cel mai mare lucru pe care l -am făcut pentru a schimba cuvântul gurii. Când m -am alăturat lui Wise și am început să mă lupt cu cuvânt, am petrecut o grămadă de timp cu prietenii mei în SUA și din întreaga lume, Andrew Chen, unii dintre celălalt guru de creștere, acest lucru se va întoarce cu 10, 12 ani. Este ca ce guri, cine a făcut -o? Care este sistemul? Ce măsurați? Nu a existat nimic acolo. Așa că a trebuit să ne dăm seama. Deci, primul pas a fost să -l întrebi, iar al doilea pas a fost un fel de a -și da seama cum știi ce îl conduce? Și cel mai bun proxy pe care l -am găsit pentru asta a fost ceva despre care au auzit majoritatea oamenilor, despre care am folosit de fapt destul de mult este scorul de promotor net.
Așadar, din primele zile am început să cerem clienților și probabil că ați văzut acest sondaj, „Ați recomanda Wise unui prieten?-
Nu am văzut niciodată asta în viața mea. Nu mi s -a pus niciodată această întrebare.
Nilan Peiris (00:10:39):
Exact. Există [inaudibil 00:10:41] ai spus. Și apoi până la urmă ai scara, zero până la 10, iar teoria este de la nouă la 10, există promotori, iar zero până la șapte sunt detractori. Zero până la șase, detractori și șapte până la opt sunt un fel de neutri pe produsul dvs. Pariul intrigant a fost atunci când am suprapus acest lucru. Deci avem cuvânt, este aproximativ 50 la sută ciudat, iar apoi avem un program de trimitere. Când suprapunem datele de trimitere prin datele sondajului NPS, am văzut ceva cu adevărat interesant.
Există rate de invitație foarte scăzute la unu până la șase, și nu doar invitați ratele de conversie ale utilizatorilor care s -au alăturat invitațiilor. Dar când avem oameni de la șase la acest grup de șapte și opt, au dublat numărul de persoane pe care le -au spus. Opt până la nouă, s -au dublat din nou, iar nouă până la 10, s -au dublat din nou. Deci, acest lucru este destul de nebun când îl vezi pentru prima dată. Voi reveni la întrebarea dvs. într -o secundă, dar este o acumulare de bază, pentru că atunci când sunteți manager de produse, așa cum ați fost în cariera dvs., unul dintre joburile dvs. este să vă dați seama ce metrică sunt vei optimiza pentru? Ce veți încerca să faceți afacerea în urmă? Și dacă optimizați pentru ceva precum conversia, rata și mutați rata de conversie cu 10%, veți obține acest hit unic.
Dar dacă mutați NP -urile de la 30% la 50%, creșteți coeficientul viral al bazei dvs. de clienți. Deci, fiecare client care trece spune X multe altele. Când modelați acest lucru, ROI pe NPS crește este absolut uriaș. Deci, trebuie să spun: „Bine, acesta este lucrul pentru a mări, deci cum să -l mișci?„Deci, atunci a doua magie a NP -urilor este că obțineți numerele, dar primiți și comentariile de sub ea. Îmi amintesc că în primul an am construit sondajul NPS și am trimis prin e -mail în fiecare săptămână toate comentariile către întreaga companie, care a fost destul de mică și am continuat să facem asta, cred până la aproximativ trei sau patru ani, toată lumea a primit Comentarii NPS.
Și când citiți comentariile și acum, evident, avem tot felul de modele fanteziste așezate pe deasupra acestor lucruri, clienții ne -au spus aceleași lucruri: „Faceți -l mai repede, faceți -l mai ieftin, facilitează utilizarea utilizării.„Știți la început, când am spus”, preț, viteză, ușurință de utilizare ”, ne -am gândit acest lucru gândindu -ne la această întrebare. Cum facem acest produs atât de bun încât oamenii îl vor folosi, dar îl vor recomanda?
Iar clienții erau destul de clare, cei care au fost evanghelici, sunt cuvântul pe care îl folosim, sunt cei care au avut mult. Au avut această experiență mai ieftină, cei care vorbeau despre ea au avut o experiență rapidă. Deci este vorba despre preț, despre viteză, este vorba despre ușurința de utilizare. Și atunci când generalizați și faceți un pas înapoi și priviți companiile de produse de consum, aceștia au acești piloni de produse pe care le numesc și, de obicei, au KPI în jurul lor. A doua perspectivă pe care am obținut -o, găsită este atunci când am intrat pe piețe, ca atunci când am intrat în SUA pentru prima dată, dacă am intrat cu un produs care avea un preț la Say 5.9%, iar alternativa a fost de șase, clienții ne -ar folosi, dar nu vor vorbi despre noi. Am primit advocacy doar când am fost de opt până la 10 ori mai ieftine. Atunci oamenii au început să vorbească despre asta.
Permiteți -mi să vă întrerup un pic aici, doar pentru a se pune un mic cadru în jurul acestui lucru, pentru că acest lucru este extrem de interesant și cred că oamenii ar putea lipsi, cred, unele dintre ideile cu adevărat interesante aici. Ceea ce aud este în esență că există acest sens clar că a trebuit să crești prin cuvânt din cauza modelului de afaceri. Nu ați câștigat mulți bani pe utilizator și nu ați avut mulți bani de cheltuit astfel, pentru a vă ajuta să creșteți. Deci, în esență, este ca. „Cum creștem cuvântul gurii?„Și atunci este”, bine, de ce avem nevoie pentru a convinge oamenii să împărtășească acest produs?„Și NP -urile au folosit, despre care cred că o folosesc mulți oameni și, de asemenea, mulți oameni știu probabil”, să facem produsul nostru mai grozav, astfel încât oamenii să vorbească despre asta.„Acestea sunt cam așa”, da, desigur.-
. Cred că a fost șase și mai jos, apoi șapte sau opt, apoi nouă, 10 au păstrat un fel de dublare. Deci, unul este doar acest accent pe, cum obținem pe cineva de acolo până acolo? Două se concentrează foarte mult pe comentariile sondajului NPS, nu doar ca „Oh, avem acest procent de detractori.„Și atunci, de asemenea, îmi place cum creezi doar acești piloni, în esență, de genul”, vom lucra la aceste trei lucruri. Acestea sunt cele trei pârghii care ajută la creșterea cuvântului gurii pentru acest produs.„Sună asta la dreapta?
Nilan Peiris (00:15:25):
Totul are sens. Evident, la vremea respectivă, este, de asemenea, mult mai haotic.
Nilan Peiris (00:15:33):
Deci, la început, toată lumea crede că sunt 20 de lucruri diferite, și apoi în timp, încet, înțelegeți că sunt aceste lucruri din nou și din nou. Și o mulțime de construire a unui fel de conștiință de afaceri de succes, că acestea sunt lucrurile care contează. Deci, acum aș spune preț, viteză, ușurință de utilizare, sună. Cum ar fi, dar da, întoarce -te la șapte, opt ani. Dar ne certam între noi în jurul a ceea ce „este încredere? Este asta? Este asta?„Încercăm să ne lămurim care sunt lucrurile care ne -a lipsit acolo.
Acest lucru ar fi util de fapt să știți. Sună, desigur, va fi preț și viteză, dar care sunt lucrurile pe care le realizezi că nu trebuie să te concentrezi la fel de mult, pe baza acestor sondaje?
Nilan Peiris (00:16:09):
Oh, wow, asta este unul cu adevărat greu. Deci, atunci provocarea este așa cum știți, totul este important.
Nilan Peiris (00:16:17):
? Și că lucrurile pe care le folosim. Avem o găleată numită comoditate. Și în interiorul găleții de comoditate, sunt multe, multe lucruri care se ascund acolo. Și, de fapt, puteți măsura acest lucru pe rata de contact, rata de conversie, orice, multe moduri diferite și puteți obține multe răspunsuri ușor diferite. Deci, cred că am învățat că nu. Nu am un răspuns bun la lucrurile pe care nu le -am făcut-
. Evident, încrederea contează, dar poate sună ca-
Nilan Peiris (00:16:47):
Crederea cu siguranță contează. . Să vorbim despre un pic. Voi vorbi cu tine prin problema de încredere. Așa că m -am confruntat cu problema de încredere cea mai grea în marketing. Deci, imaginați -vă, tocmai ați început, aveți o companie de transfer de bani, este bine, produsul dvs. este foarte bun, este foarte ieftin. Deci, ați pus un anunț și spune: „Mutați banii cu înțelepți și într -adevăr ieftin”, oricine va face clic pe asta? Oamenii au făcut -o, nu? O să -l folosească cineva? Da, oamenii l -au folosit. Și ai lucrat toate elementele de încredere obișnuite. Dar puținul pe care l -am găsit că a ajutat cu adevărat, modul în care mi -am dat capul în jurul acestui lucru, a fost ceea ce oamenii au încredere că este prietenii lor. Și acest lucru a fost într -adevăr un semnal de încredere mai puternic decât orice aș putea pune pe o pagină de destinație.
. Deci marketingul poate ajuta la rechemarea și tot felul de lucruri, pentru că oamenii sunt spusi de prietenii lor. Ar avea un caz de utilizare mai târziu, apoi Google, și cum ar fi: „Ah, îmi amintesc, acest tip a folosit asta.. Dar încrederea în izolare este o problemă cu adevărat greu de rezolvat. Trebuie să te urci sub pielea a ceea ce înseamnă. Oamenii nu cred că banii mei sunt în siguranță. „Nu știu dacă această companie este de încredere”, pentru a desprinde fiecare dintre aceste probleme și a -și da seama sistemic cum să le rezolve. ? Atunci acest tip de scurtătură, o mulțime de probleme de încredere cu adevărat grele.
Ce ai găsit cel mai mult a ajutat la creșterea încrederii în acest fel? Este doar să obțină mai mulți oameni care îl folosesc și apoi vor împărtăși cu prietenii lor sau există ceva ce ai făcut acolo.
Nilan Peiris (00:18:36):
Nu, a fost literalmente să obțină mai mulți oameni care îl folosesc și vor împărtăși cu prietenii lor. .
Așa că revenind la asta și mi -ar plăcea să vă gândim la asta. Așa că, așa cum ați spus, mulți oameni merg la NP -uri și au auzit că oamenii au auzit vorbind despre asta, au auzit oamenii să vorbească despre recomandări. Așadar, învățarea mea în acest sens este că trebuie să muncești cu adevărat din greu pentru a primi recomandări. Deci, pentru a obține nouă sau 10, deci NP -urile noastre sunt de 70%, deci este într -adevăr, într -adevăr ridicat. Deci este cam mai mare decât iPhone și căutarea Google. Deci, într -adevăr, într -adevăr ridicat, așa că în afara scării.
. Deci, în schimb, în context, cum ar fi băncile și serviciile financiare NPS este de -30. Deci, majoritatea oamenilor nu recomandă băncile. Deci este ca și cum ar fi, provine dintr -o bază joasă. Dar, ceea ce am găsit este atunci când construiți un produs, majoritatea fondatorilor și majoritatea echipelor se opresc atunci când funcționează. Ca următorul lor pas, unii oameni se concentrează pe rata de conversie, cum ar fi: „O să fac asta cu adevărat, într -adevăr șmecher” și asta e mișto, veți obține un pic mai multă creștere.
Dar pentru a ajunge la recomandare, veți arunca șosetele utilizatorilor dvs., iar expresia pe care o folosim este că trebuie să le oferiți o experiență pe care nu știau. Și când ești în acel loc de a face ceva pe care nimeni nu l -a făcut până acum, de acolo îl primești.
Deci bara este până acolo sus. Și pentru a pune asta în context, asta înseamnă să vă dați seama cum să mutați banii instantaneu. Asta înseamnă să descoperiți cum să scădeți prețul până la șase până la 0.35. Și asta pentru că există probleme sistemice de infrastructură în mutarea banilor în întreaga lume, pe care unii nu au rezolvat -o înainte. Și aceste probleme sunt foarte greu de rezolvat. .
Îmi place că la fel ca un cadru, este cum să faci. Trebuie să aruncăm șosetele utilizatorilor noștri. Și din nou, se întoarce doar la modul în care îi poți determina pe oameni să dorească să împărtășească acest produs și să conducă cuvântul gurii, să -și sufle șosetele.
Vreau să săpar în modul în care ai dat seama de fapt care sunt aceste atribute. Evident, ai vorbit despre acest sondaj NPS care evidențiază lucrurile. Cum ai decis că este o mișcare instantanee a banilor și unele dintre celelalte lucruri? Este doar practic să analizăm aceste rezultate ale sondajului și să alegeți lucrurile care apar cel mai des?
Da, a vorbit cu clienții și a analizat rezultatele sondajului, iar apoi, în multe moduri diferite, va apărea prețul, va apărea viteza, va apărea ușurința de utilizare și vor fi agregate până la acest lucru.
Cred că mulți oameni care ascultă încă vor fi așa: „Bine, vom face doar produsul nostru minunat și va crește.„Și într -un anumit sens, da, într -un alt sens, ceea ce împărtășiți este, în esență, un cadru cu adevărat simplu pentru cum să faceți acest lucru. Pentru a merge puțin mai adânc acolo, când vezi alți oameni care încearcă să conducă cuvântul din gură, încercând să conducă viralitate, există ceva ce crezi că oamenii fac adesea greșit? Există și alte pasuri greșite pe care le -ai făcut în încercarea de a conduce cuvântul din gură?
Nilan Peiris (00:21:59):
Este acest lucru în jurul ratei de creștere. . Așadar, vă puteți imagina, vom deschide o nouă piață către Indonezia, iar cel mai rapid mod de a o face este să luați. Altcineva și -a dat seama cum să se mute în Indonezia. Luăm această infrastructură și o vom conecta la înțelept,
Știi ce? Putem face acest lucru, vom primi câțiva utilizatori. Dar nu crește ca un băț de hochei. Nu crește ca un stick de hochei pentru că nu am schimbat fundamental problemele în mutarea banilor la nivel internațional. Deci, ai această mantră, trebuie să construiești un produs mai bun de 10 ori decât ceea ce este acolo. Și dacă este mai bine produsul 10x, practic nu există deja. Deci, dacă conectați altceva, acesta este un pas greșit.
Deci provine dintr -un loc foarte logic, cum obțin rapid utilizatorii? Pot lua o scurtătură în a face acest lucru, dar asta, vă dați seama că este efortul irosit. Deci pasul devine atunci atât de greu de întrebare a acestor tipuri de întrebări. ? Care este viteza maximă teoretică? Nu doar să -l faceți instantaneu, faceți -l ieftin, dar ceea ce este de fapt cel mai mic ar putea fi? Și în loc să mergeți treptat, să faceți un salt pentru a -l face puțin mai bun, puțin mai bine, puțin mai bine, nu puteți ajunge niciodată acolo. Cum trecem doi ani și ajungem acolo?
iubesc aia. Este ceva despre care vorbesc mult. Ceva pe care l -am învățat la Airbnb este această idee de a lucra înapoi din ideal, în loc să lucrez înainte de cum să iterăm și să facem acest lucru mai bun, și mai bine și mai bine. Este ca, bine, dacă am putea începe din nou și am putea crea experiența ideală, cum ar arăta asta? Și apoi lucrează înapoi din ceea ce ar fi nevoie pentru a ajunge acolo?
Nilan Peiris (00:23:44):
Și care este un exemplu în acest sens la Airbnb? ?
Idealul a fost că există acest întreg proces în care fondatorii au angajat acest artist de storyboard din Pixar pentru a extrage experiența ideală a unei gazde și a unui invitat. Deci, există aceste cărți de povești care stau la birou. Cred că există 12 tipuri de. Le numesc cadre cheie, este la fel ca experiența de rezervare să fie într -adevăr perfectă, să ajungă în casă și să fie cu adevărat uimit. Ieșind și găsind lucruri de făcut.
. Aceasta a fost una și asta a devenit în esență strategia de câțiva ani este doar să faceți ca fiecare dintre aceste cadre.
Și apoi a existat un alt proiect la care lucrau în jurul rezervării la Airbnb. Nu știu dacă vă amintiți acest lucru, dacă ați folosit mult Airbnb, dar cea mai mare parte a Airbnb în acea zi a solicitat să rezervați cu o gazdă, sunteți așa: „Hei, pot să stau în casa ta?-
Nilan Peiris (00:24:41):
Și s -a dovedit 50% din timp, invitatul a fost ignorat sau respins, iar gazda a fost la fel: „Nah, nu mulțumesc.„Acum, peste 80% din câte știu despre rezervări sunt rezervări instantanee, unde doar rezervați și s -a terminat, la fel ca orice alt loc pe care îl rezervați online. Și așa a fost o tranziție uriașă la care am lucrat și asta a venit, dacă ar fi să începem din nou Airbnb astăzi sau dacă cineva ar perturba Airbnb, cum ar arăta? Și, evident, ar fi doar cartea. Nu stai în preajmă, sperând că cineva este mișto cu tine. Deci, asta a venit din această idee de la fel, care ar fi experiența ideală Airbnb?
Nilan Peiris (00:25:15):
Este incredibil de inspirat. Voi încerca să împărtășesc câteva povești, analogii de la Wise. Voi vorbi despre două lucruri. Să vorbim mai întâi despre preț. Deci, este o întrebare bună. Deci, MoneyTrans a existat de la [inaudibil 00:25:32]. Cum se reunesc câțiva oameni? Și a evoluat spre mutarea trilioanelor în întreaga lume și, în general, consumatorii cu amănuntul plătind aproximativ șase până la 7% în întreaga lume pentru a o face. Cum începe o echipă mică din Europa și să -ți dai seama cum să o mișci? Am lansat la 0.5%, iar acum am ajuns la aproximativ 0.35%. Deci, ce s -a schimbat?
Da, aveam să întreb, cum ai făcut asta? Se pare că toată lumea ar vrea să facă asta.
Nilan Peiris (00:26:02):
Da, așa că să încercăm să -l desprindem puțin. Deci, prima întrebare pe care ai pune -o este: „Știu ce faci, pierzi bani la fiecare transfer.„Este ca,„ mai ales ceea ce faci ”, dar am fost profitabili de cinci ani. Și unul dintre lucrurile magice de aici a fost că suntem de fapt profitabili în fiecare tranzacție. Deci, probabil că este acum aproximativ patru sau cinci ani, am condus acest proiect să înceapă să ne reunească prețurile.
Așadar, în fiecare lună veți primi facturi și acestea apar în P&L, dar fiecare factură pe care am obținut -o, am alocat costurile înapoi clientului sau tranzacția care a generat -o. Și apoi ne adăugăm marja pe deasupra și acesta este prețul nostru. Și când te uiți la acest lucru și îl analizezi, vei găsi, evident, 20% dintre clienții care generează 80% din costuri. Și ceea ce faci este să obții cei 20%, le dai o majorare, pentru că ar trebui să -și acopere costurile și să scădezi prețul tuturor celorlalți. Și apoi echipa lucrează foarte mult la reducerea acestor costuri, iar apoi vă mutați într -un segment diferit pe piață, pe măsură ce costurile prețului scad. Are sens, Lenny?
Da. În mod esențial, încărcați mai mult utilizatorii mai grei pentru a contracara utilizatorii mai puțin frecventi. Și, în esență, asta conduce cuvântul gurii.
Nilan Peiris (00:27:22):
În total, dar este până la acest nivel, dacă un client australian sună întrebând: „Unde este transferul meu?„Acest cost al apelului este alocat înapoi pe ruta AUD/GBP. Dacă o afacere braziliană are nevoie de 20 de documente pentru a fi verificate înainte de a le putea oferi un cont, costul verificării verificării acelor clienți se întoarce acolo, astfel încât la un nivel foarte atomic să înceapă să se întâmple. Deci, da, așa cum ai spus, clienții mai scumpi ajung să plătească ceea ce costă.
Și sună ca piețele mai scumpe.
Nilan Peiris (00:27:55):
Într -adevăr, și piețele mai scumpe, sistemic costisitoare. Dar să trecem la asta. Deci, care sunt costurile? Deci, dacă te uiți la P&L, există doar trei costuri la nivelul tranzacțiilor. Ai costuri de oameni, ai costurile riscului, ai realizat riscuri și apoi ai taxe de parteneri.
Și deci dacă aveți această misiune de a muta banii lumii pentru aproape nimic, sau zero, cât mai aproape de zero, trebuie să investiți cât mai mult din fluxul dvs. de numerar în inginerie pentru a încerca să vă confruntați aceste trei probleme. Așa că doar pentru a le duce pe scurt și amintiți -vă, încercăm să facem acest lucru de 10 ori mai bine decât oricine altcineva. Deci, cum schimbi cu adevărat experiența pe fiecare dintre ele?
. Deci, să facem primul risc. Există două riscuri. Avem risc FX, veniți la înțelepți că vă vedeți rata și atunci puteți să ne trimiteți banii puțin mai târziu. Dacă mutați un milion de dolari, de obicei nu îl puteți muta instantaneu. . .
Deci, acest cost, dacă te uiți în urmă, așa că ne -am redus la jumătate costurile în ultimii ani și vă puteți imagina prin înțelegerea bucăților produs. Dar lucrurile mai inspirate sunt costurile oamenilor, iar partenerul costă, fiecare dintre acestea.
Deci, costurile oamenilor sunt echipa noastră de servicii pentru clienți, echipe de operațiuni. Dar îmi place să mă gândesc la asta ca la costul unei calități slabe. Așa că aduceți asistență pentru clienți dacă produsele sunt clare, angajați o mulțime de oameni în biroul din spate. Dacă nu l -ați automatizat. Obținem ca o îmbunătățire de 20% an de an, în timp ce facem asta. Dar reveniți la întrebarea dvs., cum schimbați pasul? Cum faci o experiență mai bună de 10x?
Voi împărtăși cu voi o poveste din Singapore. Este destul de distractiv. Pentru că am mers la Singapore cu aproximativ șase, acum șapte ani și [inaudibil 00:29:58], am cerut o licență. Am avut 20.000 de oameni pe lista de așteptare, sau așa, spunând: „Înțelept, vă rog să veniți la Singapore.„Și ne -am dus acolo, am întrebat obișnuitul”, hei, ne poți da o licență?„Ne -au dat licența, dar au spus:„ Trebuie să întâlnești fizic fiecare client.-
Nilan Peiris (00:30:14):
Față în față. Și acest lucru se întâmplă, acesta este. Amintiți -vă, sunt bănci pe care oamenii le folosesc. Așa că oamenii intră de obicei în bănci și veți fi verificat față în față atunci când deschideți un cont bancar. Suntem ca: „Nu trebuie să faceți acest lucru în Australia, în Marea Britanie, în alte țări din întreaga lume.„Sunt ca”, în Singapore, pentru licența dvs., trebuie să faceți acest lucru.„Așa că am trimis de fapt o echipă mică la Singapore și am deschis un birou prin [inaudibil 00:30:43] și clienți. .
Și clienții îl urau și era într -adevăr scump, evident.
Nilan Peiris (00:30:57):
Dar magia a fost că clienții nu ne -a plâns, ci să ne plângem guvernului. Și a durat un an de lobby și un an de construcție, făcând ceva nespus în mod eficient, înainte de a obține prima licență EKYC din lume în Singapore. Deci, puteți să vă faceți un selfie, o imagine a ID -ului dvs., apoi puteți fi verificat.
Și asta numesc o experiență de 10 ori mai bună decât oricine altcineva pe piață și asta a dus la advocacy și la gură în partea din spate. Și acea buclă de a -ți ajuta clienții să ajute a fost, de asemenea, una dintre învățările cuvântului gurii.
A fost echipa de produse implicată? ? Sau a fost ca [inaudibil 00:31:40]?
Nilan Peiris (00:31:39):
Da da. În general, când mergem [inaudibil 00:31:43], rulăm echipe încrucișate, dar aceasta este o echipă de verificare. Echipa ar verifica de fapt documentele atunci când ne -ați trimis. Au ieșit la Singapore, i-au verificat la fața locului, față în față.
Deci, distracția este de ce ar ajuta clienții o companie? Și aceasta este una dintre celelalte învățări pe cuvântul gurii. Modul în care mă gândesc la acest lucru este că există motivele raționale pentru care oamenii recomandă, pe care le -am acoperit. Dar există și aceste emoționale. . Prefer să -l numesc în misiune.
Deci ne facem misiunea, care este să facem banii lumii să se miște instantaneu la atingerea unui buton, pentru aproape nimic. A fost un lucru foarte personal, a fost ca un lucru al companiei interne, să credem că clienților noștri le -a pasă de asta. Și apoi ne -am rebranșat ca opt, acum nouă ani, primul nostru rebrand și ne -am scris misiunea și am trimis -o clienților noștri.
Avem mai mulți clienți noi din acel e -mail fiind transmise în jur decât orice alt tip de marketing. Și arăt asta când vorbesc la conferințe. Acest e -mail a încălcat toate regulile de marketing. Nu a avut un apel la acțiune, nu a avut un buton pentru a vă înscrie, nu a avut nimic în el, dar oamenii doar l -au transmis în jurul lui spunând: „Ar trebui să verificați înțelept.-
Și nu este toată baza de clienți, dar a existat o proporție din baza de clienți în care a rezonat acest lucru. Și cred că este autenticitatea în care au putut vedea că încercăm cu adevărat. Încercarea de a reduce prețurile a fost o schemă care să ne ajute să creștem mai repede, ceea ce este un fel de locul în care a început, a fost de fapt cu adevărat pentru că fondatorii, ei erau într -adevăr supărați de cât a costat bani pentru bani.
Au găsit modalități bune de a rezolva această problemă și sunt încă pasionați de rezolvarea acestei probleme. Și au putut vedea că autenticitatea curge prin întreaga companie, pentru că am primit un. Când te uiți la înțelept, suntem plini de oameni pe vize, imigranți și oameni care au lucrat și trăiesc în întreaga lume și s -au luptat cu această problemă și suntem pasionați de rezolvarea acesteia. Și așa au vrut să ne ajute să o rezolvăm. Deci, a doua parte a acestui cuvânt cu motorul cu gură este pentru noi, am reușit să facem ca această misiune să funcționeze.
Așa că, într -un fel, ne conectăm emoțional cauza, iar apoi văd că mergem, făcând un pas înapoi, obținerea 10x mai bună la preț este prin intermediul clienților noștri care ne ajută să o facem, ceea ce ne face și mai ieftin, ceea ce aduce apoi mai mulți clienți, care apoi creează această volană Asta se învârte în jur.
Ce volan a construit pe care l -ați construit. Acest lucru îmi amintește de o mulțime de lucruri diferite. Unul este că ai vorbit despre cum există realitatea lucrurilor pe care oamenii de care au nevoie și atunci există aceste lucruri moi, confuze, care sunt mai greu de cuantificat. De fapt, sunt cadrul la fel ca pe acel produs despre care am vorbit despre rezervarea instantanee.
Am construit o foaie de parcurs în jurul realității a ceea ce oamenii au nevoie de fapt pentru a se simți confortabil, oaspeții rezervând instantaneu. Și atunci o numesc percepția, care sunt temerile lor de a lăsa oaspeții să rezerve instantaneu? Și există multă muncă pentru a -i convinge, crezi că vei primi toți acești invitați care sunt cu adevărat înfricoșători sau orice altceva, dar în realitate nu se întâmplă niciodată. Este foarte rar ceva rău se întâmplă și, dacă o va face, o vom acoperi.
Deci, cred că acesta este un cadru foarte fain atunci când încercați să -i determinați pe oameni să adopte ceva, este să vă gândiți la ce au nevoie de fapt? Și atunci cum îi convingi de lucrurile care sunt doar în capul lor? Și sună ca câștigul acolo a existat un fel de împărtășire a misiunii și a valorilor tale ca afacere.
Nilan Peiris (00:35:05):
Da, sună, din nou foarte tweedy, bine? Tweedy, ca sună foarte corporativ, sună de parcă nu va funcționa niciodată, dar cred că este și el. Adică, Airbnb, autenticitatea este acolo. Oamenii sunt pasionați de a face ca experiența să funcționeze pentru ambele părți ale pieței. Este cam clar. Deci, fac un pas înapoi, personal foarte pasionat de creșterea condusă de clienți și cum se transformă asta în valoarea acționarului.
Așadar, făcând un pas înapoi, unde fiecare afacere în care am lucrat vreodată, are întotdeauna aceste două liste, o listă de lucruri de făcut pentru clienții dvs., iar apoi are o listă de lucruri de făcut pentru a câștiga bani. Și, în general, faceți tot ce trebuie să faceți pentru a câștiga bani și faceți două lucruri cu lista de clienți și mergeți ”, a condus clientul Business.„Și atunci, un lucru îngrijit despre înțelept și sunt destul de sigur că veți vedea același lucru pe Airbnb este, am avut doar o listă, care este această listă de lucruri pe care trebuie să le faceți pentru a face clienții fericiți și este prioritat de impactul asupra lucrurilor cu adevărat grele. Și dacă faceți aceste lucruri cu adevărat grele, acestea au un impact incredibil pentru clienți, dar, prin urmare, asupra creșterii dvs. și asupra valorii acționarului dvs.
Este cu adevărat interesant. Airbnb nu este chiar așa. De fapt, a devenit mai mult așa, cu o mulțime de asemănătoare, „Să construim produse nemaipomenite și să nu ne concentrăm pe experimente la fel de mult.„Deci, este cu adevărat interesant faptul că prioritizarea a venit practic la Wise”, din ce ne spun oamenii?„Cred că permiteți -mi să întreb de fapt, cum ați știut care va fi impactul asupra clienților? Cum ai decis? Este frecvența cât de des o solicită oamenii? Este, „trebuie să reducem costurile și, prin urmare, vom acorda prioritate lucrurilor care vor scădea prețurile cel mai mult?-
Nilan Peiris (00:36:37):
Cu siguranță în călătoria de la început, te afli în testarea despărțită, corect? Să încercăm să eliminăm un test împărțit la preț. Deci, ați scăzut sistemic costurile. . Întrebarea este că scăpăm prețul? Transmitem asta clienților? Și păstrăm o parte? Și testarea împărțită pe chestia prețului, dacă testul împărțit va însemna că veți ajunge cu mai multe venituri, înseamnă că scădeți prețul cu 10% și s -a întâmplat să existe în acea zi, cu peste 10% mai mulți clienți pe piață Cine, au văzut prețul la o lire sterline, dar văd prețul la 90p, cu 10% mai mic și sunt ca: „Nu aveam de gând să mă deplasez la cumpărare la un kilogram, dar o să -l cumpăr 90p.-
Deci, acest lucru este destul de greu să faci asta. Acest cuvânt în jurul convingerii este unul pe care îl folosesc foarte mult, unde construiți această convingere că prețul este ceea ce contează. Și prin acest test de împărțire incremental, veți dura mult timp să mergeți acolo, dar la un moment dat te duci, „de fapt am suficientă convingere.„Deci, există un fel de pariu strategic în centrul înțeleptului. Acest lucru este dacă avem cea mai mică platformă de costuri și este foarte rapidă și cu adevărat înaltă calitate, volumul lumii va trece la noi. Și pur și simplu marginal să ajungi acolo pas cu pas și încercarea de a urmări revenirea incrementală este de fapt mai lentă. Și există un punct care vine că te duci, „Mă simt foarte confortabil investind în preț. Mă simt confortabil investind în viteză, pentru că știu că va plăti înapoi și nu neapărat în această lună, dar până la urmă o va face, și trebuie să obțin câștiguri pe toate cele trei pârghii pentru a ajunge acolo.” Are sens?
Da, absolut. Deci, în esență, în acea piesă a muncii, în loc de tot ceea ce ai făcut pentru a reduce prețul, nu a existat un experiment de văzut: „Ce impact are acest lucru asupra creșterii sau veniturilor?..
Nilan Peiris (00:38:37):
Da, asta este. Ai inteles. Și această convingere este de bază. Aceasta se extinde la abordarea noastră de gestionare a produselor pe UX. Așadar, aceasta este o linie excelentă pentru utilizare internă, sunt sigur că ați auzit -o: „Nu puteți împărți testul dvs. de a iubi.„Deci, acest experiment a condus abordarea de gestionare a produselor, unde aruncați o grămadă de lucruri pe perete și apoi vedeți ce se lipește și, în general, nu pledăm acest lucru. Evident, există un pic din asta, dar, în general, nu -l pledați. În principal pentru că ingineria este scumpă și puteți da seama de ce contează pentru clienți prin alte mijloace. Unele dintre tehnicile despre care am vorbit și le construim.
Există o poveste pe care îmi place să o împărtășesc. Am avut un manager de produse să vă alăturați echipei noastre de referință, o echipă de creștere virală și o echipă de invitație, iar după un sfert, am spus: „Deci, ce veți construi?„Și el este ca”, voi testa totul. Voi testa pagina de destinație, voi testa subiectul, voi testa programul, așa că nu știu încă până la toate testele, apoi voi reveni Și să -ți spun ce voi construi.-
Am spus: „Nu vei face asta. O să vă dau trei săptămâni și veți alege un lucru pentru a vă schimba, dar veți merge să vorbiți cu oamenii și să obțineți informații cantitative și să vă construiți propriul sentiment de intestin în jurul a ceea ce contează, apoi lansați acesta și trimiteți -l, testați -l și vedeți dacă funcționează.„Dar acest lucru de a construi convingerea cu privire la ceea ce contează și mă uit la modul în care echipele construiesc încet acest lucru și ai nevoie de datele de acolo pentru a te asigura că nu devine un hubris, corect? ? Are sens, Lenny, nu ești de acord? Este un pic provocator acolo. Unii oameni sunt destul de puternici în abordarea condusă de experți.
Nu, există multe modalități de a o face. Nu există o cale corectă și funcționează. .
Acest episod este adus de tine de Masterworks, The Premier Art Investing Platform, unde unii investitori de zi cu zi au obținut un randament net de 35%. Da, un randament net de 35% alături de alte 16 ieșiri, inclusiv 10 și 17% rentabilități nete. Arta contemporană a depășit S&P 500 cu 136% în ultimii 27 de ani. Citibank și Deloitte au raportat că arta contemporană a avut un spectacol bine ca o acoperire a inflației, iar aprecierea este aproape în întregime necorelată cu alte piețe financiare. Chiar și CEO -ul BlackRock, Larry Fink, a spus că este unul dintre cele mai mari magazine de bogăție la nivel internațional. Cu toate acestea, nu a existat niciodată o modalitate de a investi în ea practic fără a cheltui milioane. Dar acum Masterworks permite aproape oricui să investească în lucrări ale unor artiști precum Banksy, Basquiat și Monet.
De fapt, cea mai recentă ieșire a Masterworks, chiar luna trecută, a oferit o altă rentabilitate netă anualizată cu două cifre pentru investitorii lor de când New York Times a raportat pentru prima dată în 2019, au crescut la peste 800.000 de utilizatori și au avut câteva oferte noi vândute în literal minute. Dar obțineți acces special și puteți săriți coada listei de așteptare la Masterworks.Art/Lenny. Ca în cazul oricărei investiții, performanțele anterioare nu indică performanțele viitoare. Investiția implică riscuri. .com/cv. Din nou pentru acces special pentru a omite lista de așteptare, accesați Masterworks.Art/Lenny.
Deci, ceea ce aud în esență, cultura experimentării de la Wise este în loc să alerg doar, testează tot ce te gândești, aruncăm o grămadă de idei și vedem cum merg, este mai mult, „Să decidem doar că credem că credem În această idee și să mergem mai mare acolo și să deținem un experiment. Poate nici măcar.„Este cam așa cum te gândești la asta?
Nilan Peiris (00:42:18):
Da, da, da, da. Și este ceva ce te -ai văzut în practică în altă parte?
Este interesant cât de multe paralele există cu Airbnb, pentru că asta face Airbnb acum. A fost o schimbare recent, în care, în loc de toate, este foarte mult condus la experiment de date, este foarte asemănător, „Să construim produse cu adevărat grozave de care fondatorii sunt cu adevărat încântați și de care executorii aud de la oameni. ..
Da, provocarea acestui lucru se datorează faptului că devine acest lucru de risc de unde este, bine, este părerea cuiva, așa că cred că este X, nu, nu? Și toată lumea crede că sunt un fel de lucru de tip Steve Jobs.
Da. Asta e corect.
Nilan Peiris (00:43:01):
Aveți o modalitate de a folosi date pentru a obține această convingere și arătați de ce ar trebui să facem asta, dar încercați să învățați cum să construiți acel CME mai rapid, o mică diferență. .„În general, este orientată către date și o perspectivă calitativă, de asemenea, conduse.
Personal, aș indexa întotdeauna să ruleze experimente doar pentru a pune acest lucru acolo, dar cred că, în acest caz, are sens, unde știi doar: „Trebuie să facem aceste trei lucruri, doar să o facem mai ieftină, să o facem mai repede.„Nu trebuie să testezi AB fiecare idee acolo. Probabil că principalul dezavantaj al testării totul este că s -ar putea să răniți lucrurile pe parcurs și poate să nu -l știți.
Nilan Peiris (00:43:42):
Adică, da, așa că cu siguranță o facem. Deci ai dreptate. Dar există un lucru foarte diferit atunci când te uiți la. . Este un grup de reținere mai mic, decât un test pentru a obține o semnificație. ? .
. Și așa, membrii echipei pot înțelege: „Iată ce am făcut în acest trimestru, anul acesta.„Cum te gândești la fel ca recenziile de performanță și impactul oamenilor și acest lucru de lucru?
Nilan Peiris (00:44:21):
Da, este unul bun. . Deci, în general, întreb echipele care este impactul lor? Deci, în fiecare sfert, fiecare echipă, ce. ?„Și, în general, mă întreb”, câți oameni au folosit -o? Care a fost impactul asupra volumului?„ET cetera. Și avem echipe de analiști care pot răspunde la acest lucru fie cu analiza pre-post, toate tipurile de tehnici, fie prin testele împărțite. În general, avem acest lucru, dezbaterea este locul în care analiza ne încetinește și nu am lua o decizie din spatele analizei.
. Și așa, au existat modalități prin care puteți obține unele citiri pe el, care nu sunt la fel de puternice ca un test împărțit, pe care l -am folosi în aceste lucruri. Este mai mult doar obținerea unora. Puteți înțelege că oamenii îngrijorați atunci când faceți teste împărțite, care încetinesc eliberarea a ceva, dar pentru a obține impact, dacă știți că nu o veți derula înapoi, atunci bine, ar trebui să -l derulați și ar trebui să -l eliberați și Încercați să reduceți nevoia acestei validări.
Cred că există o corelație interesantă între produsele care cresc prin cuvânt și mai puțin nevoia de a experimenta cu tot. Airbnb este de fapt 70% din creștere este cuvântul din gura din ultima statură pe care am auzit -o. Și atunci vă gândiți la toate aceste aplicații de consum social, acestea cresc în mare parte prin oameni care împărtășesc cu prietenii lor, iar mulți dintre ei provin doar din intuiția fondatorului despre ceea ce va fi un produs minunat. Mă gândesc la Snapchat și la recentele aplicații sociale mobile. Și așa cred că poate există ceva acolo la fel ca fondator, având încredere în intestinul tău mai des. Dar atunci devine dificil pe măsură ce crești. Trebuie să delegați și atunci trebuie să aveți încredere în oameni din echipa dvs. care iau deciziile corecte. Bănuiesc, există ceva acolo despre care ai aflat despre a avea încredere doar a echipelor individuale de produse pentru a lua decizii pe care nu poți să le știi cu siguranță că sunt pozitive sau negative fără a rula experimente?
Nilan Peiris (00:46:23):
Deci, așa cum spun eu, aproape tot ceea ce facem, avem un mod de a înțelege impactul. Deci, asta este întotdeauna acolo. Cu siguranță avem lucruri în care echipa face ceva în care Kristo sau voi spune: „Este doar nebun. Nu există nicio modalitate în care vor folosi acest lucru.„Și atunci avem o cultură în care oamenii sunt încurajați să facă aceste lucruri, dacă cred în ea.
?
Nilan Peiris (00:46:49):
Da, un cuplu. Deci, cel [inaudibil 00:46:52] despre care vorbește întotdeauna șeful meu de SEO este un convertor valutar. Deci, pagina de pornire înțeleaptă este un convertor valutar destul de bun. Are unul decent acolo. Există tone de trafic pe convertorul valutar. Deci, dacă faceți clic pe Wise Link, acum este puțin ascuns la trimitere, este acolo. Este destul de misto. Convertor valutar.
Oh, o văd în partea de jos acolo. Da, este ca [inaudibil 00:47:13].
Dar dacă sunteți convertor de monedă Google, există tone de trafic, iar acel convertor pe pagina principală înțeleaptă include, evident, prețul nostru și vă permite să vă înscrieți. Și așa, ar trebui să construim un convertor în valută? ? Este mai eficient să încercăm să ne împingem propriul produs acolo? .„Și fondatorul, iar echipa SEO a ieșit și a construit -o, iar acum este uriașă, în ceea ce privește vizitele. . Cred că avem [inaudibil 00:47:51] acolo și, da, oamenii descoperă înțelept prin asta, ca exemplu de trafic off-topic, dar acesta este un bun exemplu al unuia dintre acele lucruri în care da, fondatorul a spus: „Nu” sau, „asta este„ o idee proastă ”și am mers mai departe și am făcut -o oricum.
Minunat. . Există câteva lucruri care îmi pluteau în cap. Unul este, îmi amintește de Amazon, unde Jeff Bezos și -a dat seama că există lucruri care vor fi întotdeauna adevărate cu Amazon. . Și cred că există altceva. Și se simte ca și cum voi ați găsit același fel de lucruri. Care sunt cele trei lucruri pe care oamenii le doresc întotdeauna cu un produs de transfer de bani? .
Nilan Peiris (00:48:40):
Da, total. . Ceea ce este interesant este ceea ce s -a schimbat totuși. . Doar ceea ce s -a schimbat a fost realizat cu cont, dacă trebuie doar să mutați 10 USD, nu veți descărca o aplicație și o faceți. Dacă o faci o dată, o vei face în banca ta. Și așa, asta a fost un pic din perspectiva din spatele construirii contului înțelept și ne -am concentrat, există o problemă reală cu banca internațională internațională.
Deci, un exemplu foarte bun este pentru întreprinderi. . Spuneți o afacere în Europa, aveți un client în Australia și doriți să fiți plătit, le trimiteți o factură în euro și, într -o zi, unii bani vor apărea în contul dvs. Nu știu.„Ți -au plătit un AUD, a fost schimbat de trei bănci pe parcurs. Nu știi ce este. Ceea ce ți -ar plăcea să faci este să le facturezi în AUD și să primești AUD în contul tău bancar. . Dar pentru a obține un cont bancar australian, am aflat, trebuie să zburați în Australia, trebuie să încorporați o afacere în Australia, trebuie să mergeți la o bancă cu toate aceste lucrări, iar apoi vă vor oferi un cont bancar australian număr.
Nilan Peiris (00:50:07):
Deci, cu Wise, puteți obține un număr de cont bancar australian cu trei clicuri. Oricine poate, și orice afacere poate, și obțineți un sold australian, un SUA, și o Marea Britanie, și o bancă elvețiană. Și acesta este ucigaș pentru întreprinderile care primesc bani la nivel internațional. Și apoi următorul mare salt pe care l -am făcut și pentru consumatori, așa că există o mulțime de oameni, dacă toate bancarele dvs. sunt în SUA, probabil că nu ar trebui să folosiți înțelept, dar dacă sunteți cineva care folosește o altă monedă mult, atunci probabil că ar trebui să ne folosești ca bancă primară.
. Înțelept este excelent ca un cont pentru gestionarea acestui lucru. Și am găsit cu asta, am ajuns. Pe măsură ce am lansat contul pe piețe, a fost cu aproximativ 20 până la 30% mai mult volum, volumul transfrontalier care a intrat în înțelepciune de pe piața respectivă. Doar un bun exemplu despre cum, deși nu este preț, nu viteză, ai putea argumenta că este un fel de ușurință de utilizare, dar a trebuit să o evoluăm pentru a ajunge la următoarea tranșă a pieței. ?
Absolut. . Și ceea ce aud este doar să găsești toate micile puncte de frecare care ies în cale. În acest caz, vă place, „Bine, vă vom crea un cont bancar australian și nici nu vă faceți griji.-
Da, exact asta este. Și acum, atunci aveți toate aceste alte probleme, pentru că avem aproximativ 12 dolari.5 miliarde de depozite acum, ceea ce este ca un timp. .„Și nu avem în mod deliberat o licență bancară. Trebuie să vă dați seama, cum vom rezolva asta? Acum punem bani clienții în obligațiuni guvernamentale, obligațiuni americane, iar atunci când plătiți cu cardul dvs., acesta vinde dinamic acele obligațiuni. Și așa vă oferim o rată a dobânzii, în sensul giratoriu cu 5% în acest moment, având în vedere unde sunt ratele obligațiunilor.
Da, ratele dobânzilor sunt destul de mari, în bine sau mai rău. Măriți puțin, pentru oamenii care încep să. Roțile lor se întorc, sunt ca: „Bine, vreau să mă gândesc la cuvântul gurii, la volan cu gură. Mă duc să mă uit la rezultatele sondajului meu. O să -mi dau seama de acești piloni care conduc cuvântul gurii. .„Doar pe larg, pentru cineva care începe să abordeze acest lucru, ce le -ai spune? Cum ar trebui să abordeze acest lucru? Orice învățări majore la un nivel superior, doar cum să conduci cuvântul gurii pentru un produs?
Nilan Peiris (00:52:30):
. Ce ar fi nevoie pentru a face 10x mai bun? Și atunci îți ești clar în capul tău ce va lua, și atunci este de obicei lucrul la care toată lumea s -a uitat înainte și s -a gândit, este imposibil. Un alt exemplu este de partea partenerului. . . ?
Dar acest tip de gândire, iar acum avem un cont bancar la Banca Angliei, Banca Națională din Singapore, Bank of Australia. Și fiecare dintre acestea a fost la fel de greu ca să obțineți acel lucru de verificare față în față în Singapore. A fost nevoie de ani de lobby și de tot felul de lucruri, pentru a face acest lucru. Dar îți stabilește obiectivul până acolo sus. Asta vă permite să construiți un produs mai bun de 10x. Asta te duce la cuvântul gurii. Deci, primul pas este să devină foarte clar despre care sunt problemele de care îi pasă clienților mei, îngrijorați -vă? Și apoi odată ce ești clar acolo, așa cum ai spus, cum pot rezolva asta complet și care este cel mai bun ar putea fi? Și atunci bitul greu este să -ți dai seama cum să mișci asta.
Multe dintre aceste lucruri despre care vorbiți sunt juste, sună ca și cum ar fi imposibil, ca în niciun fel nu vom realiza asta, sau într -adevăr, cu adevărat greu. Și o mulțime de companii, și o mulțime de fondatori, echipe sunt la fel: „Bine, nu vom crea niciodată o bancă aici. Nu vom putea crea un cont bancar australian pentru toată lumea.„Ce este despre cultura ta sau abordarea acestor probleme care crezi că este unic pentru înțelepciunea,„ Nu, vom petrece trei ani descoperind acest lucru, pentru că este atât de important?-
. Deci, unul este, cu siguranță, fondatorii au această filozofie că, dacă nu faci ceva greu și nou, este un fel de pierdere de timp. Deci, cred că asta trece și prin cultură. Deci, este o trezire destul de nepoliticoasă când oamenii se alătură înțeleptului, pentru că sunt așa: „Bine, voi veni și mă joc doar cu câteva lucruri.„Sunteți ca”, nu, de fapt, cultura echipei de produse este că suntem super încurajați să facem lucrurile grele și asta este ceea ce este răsplătit.
Și este destul de greu să creezi coperta aerului. . Și atunci este, de asemenea, greu să te întorci la muncă și să păstrezi cu adevărat. Vă puteți imagina că sunteți în Singapore, verificând clienții față în față, gândindu-se: „Nu merge nicăieri, asta nu merge nicăieri, asta nu va merge nicăieri.„Și apoi dintr -o dată se schimbă. Deci, așa se simte foarte mult progresul. Și încercăm să recunoaștem asta și să creăm o cultură care să permită asta.
Se simte de parcă există și multă răbdare pentru aceste lucruri. Nu există așa: „Trebuie să atingem acest obiectiv trimestrial. De ce nu creăm încă bănci în Singapore?-
Minunat. Celălalt tip de metaforă care îmi rulează în jurul capului meu este ceva despre care vorbește Seth Godin. Nu știu dacă ai auzit de acest tip, el este un guru de marketing și are acest concept că vrei să construiești ceva care să fie remarcabil, pentru că, dacă ceva este remarcabil, se va răspândi. Și dacă vă gândiți la cuvântul remarcabil, este ceva demn de remarcat, care este în esență cuvântul gurii.
Nilan Peiris (00:55:49):
Și deci asta este genul său de misiune și al lui, nu știu, sfaturile pentru oameni este să construiască ceva remarcabil, ceva ce oamenii vor dori să se remarce. Și clar, toți ați făcut asta. Și acesta este de fapt un bun aspect al locului în care am vrut să merg, care este în jurul modului în care îți structurezi echipa și cum stimulează echipa, organizezi echipe, pentru a realiza toate aceste tipuri de lucruri. Deci, poate doar pe larg, există ceva unic pentru modul în care vă gândiți la structura muncii, stimulente, obiective, lucruri de genul acesta, pentru a realiza aceste lucruri cu adevărat grele?
Nilan Peiris (00:56:17):
Există două lentile unice în acest sens. Unul este în macro-structură și unul este în micro-structură. Deci, la nivel macro, dacă te uiți la băncile internaționale de fapt, nu există cu adevărat. . Trebuie să mergeți la Citibank în Marea Britanie și să deschideți un cont Citibank. . E o nebunie.
. Așadar, există un sistem bancar de bază în SUA, și unul în Marea Britanie, și unul în Europa, să spunem pentru Citibank sau pentru HSBC, dar au integrări locale profunde, deci sunt integrate direct în sistemul de plată. Citibank în SUA are relații, să zicem, cu Rezerva Federală și Cetera.
Alt capăt al spectrului ai ceva de genul PayPal. Deci este o companie tehnologică, are o singură stivă de tehnologie globală. . Nu are cinci conturi bancare centrale, nu are nimic din asta. Și aș vrea să mă gândesc la mijloc, ai înțeles, unde avem o singură stivă tehnologică globală și avem o infrastructură locală profundă.
. Acest lucru este de fapt non-banal pentru a afla cum să proiectați. Deci, să luăm ceva de genul fluxului de bord. Deci, avem echipe de produse globale, o parte a echipelor de produse numite echipe globale de produse. Deci avem un singur flux de bord care vă va oferi un cont înțelept și este același cod care rulează, indiferent dacă sunteți în Brazilia, New York sau Australia.
Regulamentul din Australia și Brazilia este cu adevărat diferit și nu este alb -negru în nicio țară. Deci, există o grămadă de. . Și atunci poate fi necesar să verificați că acești oameni nu o folosesc, iar jurisdicțiile diferite au cerințe complet diferite. Exemplu este Japonia, trebuie să faceți o poză cu acea față a ID -ului, partea din spate a ID -ului și partea ID -ului dvs. Este singura țară din lume pe care trebuie să o faci asta.
Nilan Peiris (00:58:48):
Și imaginați -vă că sunteți managerul de produse pentru bord, iar cineva vă spune: „Proiectați fluxul de bord pentru a oferi cuiva o bancă. „Imaginați -vă că adunați toate cerințele din fiecare țară din lume, pentru că există foarte puțină similaritate. Nu poți spune doar „Eu iau SUA” și să -l copiez în altă parte. Este foarte, foarte, foarte diferit.
Ar fi nevoie pentru totdeauna pentru a încerca să obțineți asta, apoi să normalizați acest lucru în modelul principal și să încercați să vă dați seama cum veți structura datele în jurul acestui lucru. Deci, apoi devine, cum este structura organizației care ne permite să descoperim cum ar trebui să arate modelul de domeniu, să -l numim așa. . .
Deci, avem proprietatea slabă a produsului, unde oricine poate face modificări de cod și solicitări, iar acești tipi care dețin viziunea în centru. Dar singurul mod în care viziunea poate evolua este prin obținerea feedback -ului de la acești tipi pe piață, deoarece împing constant lucrurile înainte. Și prin acest proces, artefactele încep să apară, unde alte piețe sunt ca Japonia și, astfel, începeți să vă despărțiți și să creați subtipuri pentru acesta, și încet modelul apare de acolo.
Și așa cu această structură, lucrul pentru optimizare este unul cu adevărat greu. ? Dar, spre deosebire de orice altă afacere, majoritatea întreprinderilor rezolvă acest lucru probabil așa cum știți, este de obicei că aveți SUA, iar apoi aveți internațional. Iar International este de obicei un site de bump, în care toată lumea se ceartă să -și prioritizeze, corect?
Nilan Peiris (01:00:30):
. Dar că, în linii mari, este prima problemă, problema globală. Iar celălalt cu noi este acest lucru este destul de unic pentru noi, deoarece majoritatea fintech -urilor sunt de obicei pe o piață. De parcă luați Robin Hood, a fost în SUA, a venit în Marea Britanie, s -au întors în SUA. . . Și a doua complexitate pe care o avem este că avem toate aceste piețe în care trebuie să fim, pentru că suntem internaționali în mod implicit. Așadar, o mare parte din gândirea noastră este locul în care luăm asta, transformăm asta în avantaj competitiv și ce bază de clienți are nevoie cu adevărat de asta? Ceea ce ne acoperă în acea poziționare pe contul internațional.
.
Nilan Peiris (01:01:41):
Cred că da, mai mult sau mai puțin l -ai obținut. Deci este un pic pe structură. Deci, acest lucru local global, iar cel de -al doilea a fost un pic mai mult o călătorie. Așadar, când am început de la început, am alergat în echipe independente autonom, toate concentrate pe KPI -uri, iar aceste KPI s -au rostogolit pentru a -l face mai ieftin, a -l face mai rapid, facilitează utilizarea utilizării. Vă puteți imagina ca un arbore KPI și echipe în jurul bucăților din KPI -urile lor, iar în fiecare sfert vorbesc prin modul în care își mișcă KPI, etc. Și modul în care ne -am desfășurat planificarea este că în fiecare sfert fiecare echipă s -ar ridica și s -ar vorbi prin planul său, ar primi feedback de la alte echipe, apoi ar merge mai departe. Acest lucru a funcționat până am ajuns la 30 de echipe, iar apoi treceți de la asta după -amiaza, la a o face în două zile și este la fel ca cine.
Deci, am început să ne îndreptăm spre modelul Spotify, unde grupăm echipele în echipe și în triburi. Astăzi, cred că autonomia este la nivelul echipei. Deci echipele sunt în jurul produselor. Așadar, vom avea o echipă de cont înțelept, o echipă de afaceri, o platformă înțeleaptă, echipa noastră de produse pentru întreprinderi, veți avea o echipă North AM care are grijă de produsul din America de Nord, și Lat Am Squad, et Cetera. Și apoi lupta împotriva criminalității financiare, etc.
Și în interiorul acelor echipe ai echipele și echipa. Imaginați -vă că sunteți directorul pentru contul înțelept, dar nu aveți o viziune pentru cont. Trebuie să spui unde merge. . Echipele nu fac tot ce vor. Au nevoie să fie pe cale, față de viziunea generală și sunteți responsabili pentru rezultatele acelei echipe. Și echipele sunt în triburi, tribul oferă o conducere generală și o strategie ușoară, ușoară de atingere a echipelor. .
Există orice altceva de -a lungul conceptului cuvântului din gură care credeți că ar fi util pentru oameni să împărtășească? ?
Nilan Peiris (01:03:34):
Există un pic micuț pe care îl voi împărtăși, care a fost în jurul marketingului și sesizării. Acest lucru a fost super interesant pentru mine. Deci, l -am rulat, la fel ca Airbnb, am derulat un program de trimitere deocamdată 12 ani, iar după 12 ani, ai testat totul oricum. Și cum am spus, până în acest moment ați testat literalmente totul. . Ce s-a intamplat?-
Uau, sunt încântat de asta.
Nilan Peiris (01:04:05):
. Așa că rulăm multe variante de referință la un prieten, unde veți obține diferite tipuri de beneficii. Am încercat ciocolată, am încercat bani, am încercat 200 $, 500 $, 10 $, primești ceva, primesc bani, tot felul de lucruri. . Oricum, este un pm destul de creativ acolo. Și a vorbit din nou cu clienții, iar el a observat acest lucru, ceea ce este destul de fain, care este atunci când faceți un transfer cu Wise, la final primiți acest e -mail, e -mailul spune: „Bine făcut.„Atunci spune:„ Banii tăi sunt acolo în contul celuilalt și ai economisit 10 USD la acest transfer.„Și a obținut această perspectivă, care a fost destul de grozavă, a fost și -a dat seama că oamenii credeau că au economisit bani, dar nu credeau numărul. Și el s -a gândit apoi, ce ar fi nevoie pentru a -i determina să creadă numărul?
Asta pare corect.
Nilan Peiris (01:05:07):
Și așa distracția a fost abordarea. . I -au întrebat doar ce au crezut și au continuat să -l itereze până când au ajuns la un grafic. Și acest grafic este așa. Când parcurgeți un lucru de transfer de bani, apare în locuri, în spatele butonului de comparare. Și acest grafic se arată cu banca dvs., atunci când trimiteți, cât de mult este ascuns ca fiind ascuns. Este cât de mult trimiteți, acesta este cât de mult iau rata în taxă, iar acest lucru este cât puteți vedea în taxă, deoarece taxele sunt ascunse în tarifele cu băncile. Și atunci acest lucru este cu înțelept.
. Acest număr. Aceasta este o nebunie.. Spunând: „Ai salvat asta.„Și puneți un buton de partajare acolo și invitați -vă butonul prietenilor, și asta a condus -o cu adevărat. Și când te îndrepți rapid astăzi, acum avem. Deci este de fapt destul de greu. Deci, acum ne gândim la 70 de conturi bancare din întreaga lume. Așadar, cred că primele trei conturi, băncile din lume, unde ne conectăm în fiecare zi, apoi înregistrăm prețul și citatul pentru o grămadă de rute diferite într -un fișier. . Cred că personal am aproximativ 17 dintre acestea încă în numele meu, pe care le -am deschis în întreaga lume pentru a ajuta echipa. Dar acesta este unul dintre cele mai mari cuvinte de creștere a gurii sau informații de recomandare. .
Și ai spus că, la fel ca 3x, rata de partajare?
Nilan Peiris (01:06:50):
Da, acel 3x a fost rata de partajare. Așa că am avut întotdeauna butonul de partajare după ce ați finalizat un transfer. Însă, punând asta cu acest grafic și acest tip de m -a dus la asta, sunt curios să vă ocupați acest lucru, pe această definiție a marketingului de produse, unde clienții folosesc produsul și cred că au obținut această valoare, dar când Ei știu de fapt valoarea pe care o obțin. .
Așadar, atunci când primiți un transfer instantaneu, la sfârșit există ca această animație wizzy și știți că banii din contul celuilalt, gata de cheltuit. Și din nou, vedeți acest mare salt în ritmul de trimitere atunci când se întâmplă acest lucru, dar oamenii trebuie să știe că s -a întâmplat. Și închiderea acestei delte între ceea ce ați făcut și ceea ce este perceput să fie făcut este ceea ce numesc marketing de produse în cadrul produsului. Și asta la propriu este o disciplină, am învățat.
Aceasta este o perspectivă minunată. Revine la acest cadru despre care am vorbit despre realitate și percepție, într -un mod flip, în loc să -i determinăm pe oameni să adopte ceva, este să apreciezi munca pe care ai făcut -o pentru a -l face remarcabil, pentru a -i face să înțeleagă cât de remarcabil este cu adevărat.
Nilan Peiris (01:07:56):
Da, asta a fost. Și asta este ceva despre care învăț continuu da, pe măsură ce mergem, de asemenea.
Este extrem de interesant. .
Nilan Peiris (01:08:12):
. . Așa că investesc în startup -uri, în general fintechs, fondatori conduși de misiune, lucruri de tip gura, toate lucrurile despre care am vorbit, despre care sunt pasionat de. . . . . Și așa, acest tip de lucruri sunt lucruri de care mă pasionează cel mai mult. Deci, dacă vreunul dintre ascultătorii tăi de acolo știe pe cineva care face ceva de acest fel, încercând să rezolve aceste tipuri de probleme grele, cu siguranță, să se întindă, mereu dornic să vorbească.
. . Cu asta, am ajuns la fulgerul nostru foarte interesant. Sunteţi gata?
Nilan Peiris (01:09:22):
Hai să o facem. ?
Nilan Peiris (01:09:29):
Doi, unul la celălalt capete al spectrului. Deci unul este. . Am citit multe, sunt foarte pasionat de lectură, ficțiune, în principal. Nu citesc. Non -ficțiunea seamănă prea mult cu munca. Și așa, în general trebuie să citesc înainte să mă culc pentru a -mi decomprima creierul. În general, sunt lucruri de tip evadat. Dar sunt curios ce crezi despre asta, dar pentru mine autorii sunt oameni care creează oameni cu cuvinte.
Așa cum spuneți că artistul este un artiști buni dacă este. Face o asemănare bună cuiva, dar imaginați -vă că creați pe cineva cu cuvinte, iar acea persoană se simte reală, așa că are o perspectivă asupra condiției umane. Și ce este uimitor este dacă înveți ceva despre ce înseamnă să fii om din citirea asta. Deci, la acel capăt al scării, Dostoevsky, crimă și pedeapsă, unde acest tip ucide pe cineva și îl mănâncă. . Nu este atât de greu pe cât sună, dar cărți de genul acesta sunt destul de minunate. Deci, recomand foarte mult.
[New_Paragraph] și celălalt capăt al scării este uneori citiți o carte și există o singură propoziție în care fiecare cuvânt a fost doar cusut împreună și este ca, din nou, o operă de artă, și acolo, Rushdie este probabil culmea pentru eu, din copiii de la Midnight, care este despre partiție în India, care este destul de frumos. .
Este un răspuns frumos. Care este un film sau o emisiune TV preferată recentă?
Oh Gosh, nu sunt. Nu iubesc [inaudibil 01:11:05] am primit televizor, dar am închiriat Barbie pentru copii. .
. .
Nilan Peiris (01:11:13):
Îl puteți transmite de fapt acum. –
. Dar nu este ieftin. .
?
Nilan Peiris (01:11:28):
Da, așa că întreb doar două. Am ajuns să pun doar două întrebări de -a lungul timpului. . ? Și acest lucru este așa cum oamenii vă spun mereu de ce vor să se alăture înțeleptului sau să se alăture oricărei companii la care vă aflați și nu este atât de interesant. . Și, de obicei, există ceva rupt acolo, asta i -a înfășurat cu adevărat. Dar ceea ce este mai interesant este că nu au reușit să -l rezolve. Și așa, pentru a pune această întrebare și a testa, te pricepi să înțelegi care este limita lor, care este ceea ce au găsit și cu ce s -au blocat? Și te gândești: „Bine, vei intra în asta aici în fiecare zi, în fiecare săptămână? Sau. .„Și de aceea am pus această întrebare.
iubesc aia. Care este un produs preferat pe care l -ați descoperit recent că vă place foarte mult?
Nilan Peiris (01:12:29):
.
Asta folosesc.
Nilan Peiris (01:12:35):
Și da, fluxul de la bord a fost de bine-suflare.
Exact așa am simțit. A trebuit să tweetez despre asta. Este ca, [inaudibil 01:12:41].
. Și ceea ce mi -a plăcut despre asta este, este clar că dacă ai putea încerca să folosești Arc în același mod în care folosești Chrome, doar te frustrezi cu adevărat. Dar dacă îl folosești așa cum doresc să folosești, ar fi uimitor. . Reușesc aproape să mă determine să -l folosesc așa cum trebuie. Încă mă lupt puțin cu asta, dar asta am crezut că este foarte inteligent.
Alegere minunată. L -am avut pe Josh, CEO al companiei de browser din New York, se numește, pe podcast. Și dacă sunteți interesat să aflați despre povestea lui Arc, consultați cu siguranță acel episod. Bine, următoarea întrebare. Care este un motto de viață preferat pe care îți place să -l repeti cel mai mult, pe care îți place să -l împărtășești? ?
Nilan Peiris (01:13:30):
Lucrul care definește succesul este viteza cu care te ridici.
Nilan Peiris (01:13:37):
Și acesta este lucrul pe care îl dețin cel mai mult, pentru că ești bătut mult, o companie de creștere ridicată și, evident, este destul de mare. Evident, te bate, când cineva spune nu la o ofertă, când cineva părăsește compania, când un produs nu funcționează așa cum crezi că ar trebui, atunci când primești pushback de la un partener. Dar da, dacă pierzi patru ore învârtindu -se în jurul ei, sau încerci să -ți dai seama: „Bine, s -a întâmplat asta, cum înaintez înainte?„Și doar să înveți cum să scurtezi acea perioadă a fost probabil una dintre cele mai importante călătorii pentru mine.
Acesta a fost un răspuns minunat. O ultimă întrebare, există un ritual cultural distractiv la Wise, care s -a blocat de ceva vreme?
Nilan Peiris (01:14:20):
Acesta, echipa mea i -ar plăcea să spună. Deci, din primele zile, am adus pe toți din întreaga lume o dată pe an. . Și fondatorii sunt din Estonia și avem acum 5.000 de oameni, așa că mai avem aproximativ 1.800 în Estonia. . Deci, pe vremuri, când era iarnă, iarna în Estonia nu este distractivă, dar vara în Estonia este uimitoare și încă facem acest lucru. .
. Asta e agitatul meu lateral.
Așa m-am prezentat prietenilor mei de 17 ani. Deci da.
? Este acolo. ?
Nu, nu, nu mă poți verifica pe Spotify sau nimic altceva, dar da, totul este privat. [Inaudibil 01:15:19].
În regulă. Poate că arde om, ai putea să -ți vezi performanța anul viitor.
Nilan Peiris (01:15:23):
Nilan, mulțumesc foarte mult pentru că ai fost aici. . Simt că acest episod se va răspândi 100% prin cuvântul gurii. Abia aștept ca oamenii să o asculte. Două întrebări finale. ?
. În general, prin tweet este cel mai ușor, cel mai ușor de ridicat, iar echipa mea să ajungă direct. Deci, lovește -mă așa. Și cel mai util pentru mine, da, feedback -ul produsului și, așa cum am spus, alți oameni care lucrează la probleme grele care au nevoie de ajutor, ajung.
. Nilan, mulțumesc foarte mult pentru că ai fost aici.
Multumesc pentru timpul acordat. Ai grijă, Lenny.
Pa tuturor; la revedere tuturor. . . De asemenea, vă rugăm să luați în considerare să ne oferiți un rating sau să lăsați o recenzie, deoarece acest lucru îi ajută cu adevărat pe ceilalți ascultători să găsească podcast -ul. Puteți găsi toate episoadele trecute sau puteți afla mai multe despre emisiunea Lennyspodcast.. Ne vedem în episodul următor.
Episoade recente
- Cum să conduci cuvântul gurii | Nilan Peiris (CPO de înțelept)
- Devenind ghidat de dovezi | Itamar Gilad (Gmail, YouTube, Microsoft)
- Cum să devii un pirat de categorie | Christopher Lochhead (autorul Play Bigger, Niche Down, Category Pirates, More)
- Când este suficient suficient | Andy Johns (fost-FB, Twitter, Quora)
- O privire interioară asupra mișcării unice GTM a Figma | Claire Butler (prima închiriere GTM)
- În cadrul produsului Etsy, creșterea și evoluția pieței | Tim Holley (VP al produsului)
- O privire interioară asupra creșterii fără precedent a lui Deel | Meltem Kuran Berkowitz (șeful creșterii)
- Ghidul final pentru JTBD | Bob Moesta (co-creator al cadrului)
- Vezi toate →
YouTube ChannelCrawler
Există milioane de canale nedescoperite pe YouTube. Cu ChannelCrawler puteți filtra pentru creatori specifici, puteți face liste de canale și obțineți informații de contact, cum ar fi e-mailul. Alegeți un cont premium pentru a accesa 40+ filtre și vizualizați mii de canale în fiecare zi. Apoi apăsați „Export” pentru a descărca datele!
Filtrați pentru cerințele dvs. pe milioane de YouTubers
Cu versiunea gratuită a instrumentului nostru, puteți căuta folosind zece filtre de bază pentru a găsi cei mai mari creatori, chiar până la canalele mici, în creștere – cunoscute și sub numele de „micro influenți”.
. Fiecare nivel oferă acces la mai multe filtre pentru căutare îmbunătățită, rezultate mai largi ale canalului și reduceri la „exporturile” noastre pentru a vă căuta căutarea pentru partenerul YouTube perfect.
Cum să contactați creatorii YouTube la scară
Pentru a rula singur o campanie, utilizați butonul de export în rezultatele căutării și selectați „Includeți e -mailul”. Bifați opțiunea „date complete” dacă doriți să exportați și mânere de socializare, cum ar fi Instagram. . Avem peste 800.000 de creatori pentru a contacta cu mulți care au „optat” prin intermediul BrandAlerts -ului nostru.Platforma CO.
. Obținem rate deschise puternice pentru clienții noștri și am derulat multe campanii de succes YouTube pentru companii de produse de consum, precum și agenții mici.
Accesați site -ul nostru Enterprise la StreamDNA.com pentru suita noastră de capacități de date și produse de marketing.