Creed III

Dar reveria lor este spulberată odată cu sosirea lui Dame, care s -a întărit în închisoare în orice fel și caută acum gloria de box pe care crede că este datoria lui. Există o anumită glee geeky în asistarea la spectacolul lui Kang vs. Killmonger, având în vedere prezența semnificativă răutăcioasă pe care ambii actori au avut -o în cadrul Universului Cinematic Marvel. Majori, ca întotdeauna, este extraordinar. El aduce o energie profund neliniștitoare în rol – există ceva volatil în ceea ce privește Dame, sub exteriorul său aparent plăcut. Faptul că, în mod evident, nu face furori tot timpul este ceea ce îl face mai înfricoșător: îl urmărește, complotează, se aprind, dar fizicitatea lui impunătoare îl face în cele din urmă feroce.

Filmul Creed 3

Adonis Creed a prosperat în cariera sa și în viața de familie. .

Drama 2023 1 Hr 56 min Mgm+
. Jordan, Tessa Thompson, Jonathan Majors
Regizorul Michael b.

Legate de

Distribuție și echipaj

Michael b. Jordan Adonis Creed

Wood Harris Tony „Micul Ducel”
Phylicia Rashad Mary-Anne Creed

. .

Jordan regizează și joacă în intensitate, în mișcare, treiquel.

• .1
  • Recenzii 338
  • Proaspăt 297

Studio MGM Gen Drama lansat 2023 Timp de rulare 1 oră 56 min Evaluare PG-13 Regiunea de origine Statele Unite

© 2023 Metro-Goldwyn-Mayer Pictures Inc. Toate drepturile rezervate.

Limbi

Audio Audio Audio Audio and Subtitles English (Statele Unite) (AAC, Dolby 5.1, cc)

.

Copyright © 2023 Apple Inc. Toate drepturile rezervate.

Creed III

Pentru debutul său regizoral, Michael B. Jordan a ales să preia „Creed III”, cel mai recent film din franciza spinoff „Rocky” și a noua poză în general în iubita saga de box. De asemenea, se regizează în acest proces, întrucât se întoarce din nou la rolul titular al luptătorului campion Adonis Creed, fiul lui Apollo. Și se electrizează pe ambele părți ale camerei, găsind un nou swagger și o profunzime emoțională ca vedetă a filmului, precum și încredere reală și stil ca regizor.

În acest sens, Jordan urmează pe urmele lui Sylvester Stallone, care s -a regizat în patru dintre filmele „Rocky”, inclusiv „Rocky Balboa din 2006” din 2006… .

„Creed III” durează puțin timp pentru a merge, deoarece se clipește în 2002 Los Angeles pentru a stabili istoria comună între eventualii concurenți ai filmului. Îl vedem pe Adonis „Donnie” Creed strecurându -se din dormitorul său ca un tânăr adolescent pentru a -și urmări figura fratelui mare, Damian „Dame” Anderson, domină în lupte subterane. O confruntare violentă în drum spre casă, într-o noapte, sigilează amândouă sorții lor, cu Adonis mergând pe măreție și Damian îndreptându-se spre un mandat de 18 ani de închisoare. Un meci cronometrat precis, frumos plasat, mișcă povestea înainte de 15 ani pentru a ne arăta că Donnie are acum cariera de box, Dame Dame a visat întotdeauna; Un alt salt în zilele noastre dezvăluie că Adonis s -a retras din ring și trăiește o viață de lux într -un conac modern din Hollywood Hills.

. .

La fel cum Adonis modelează următoarea generație de luptători ca o forță din spatele scenei la propria sa Academie de box Delphi, cântărețul-compozitor Bianca este pe scenă și lucrează cu un nou talent ca producător. Ei își spun că sunt mulțumiți, dar există o tensiune intrigantă în amestec, deoarece este clar că amândoi au încă o lumină care le -a definit, le -au hrănit, i -au hrănit. Thompson aduce o pământeală și o sensibilitate la acest film puternic masculin, iar tânărul Davis-Kent-care este o actriță surdă-strălucește puternic în primul ei rol major, mai mult decât să-și dețină propriii interpreți veterani opuși cu prezența ei scânteiatoare și calendarul ei. Phylicia Rashad revine, de asemenea, cu o performanță crucială, grațioasă, ca mama lui Adonis, Mary-Anne. .

. Clocitorii, ritmul, decizia de a ține fața unui actor pentru o bătaie sau două mai mult decât se aștepta-toate transmit atât de mult sens și subtext. .

. .„Odată ce devine clar că Donnie trebuie să revină în formă pentru a lupta împotriva Damei pentru Campionat – pe Dodger Stadium, din toate locurile, o locație cu adevărat inspirată, care este atât de extrem de L..- Scenariul de la Keenan Coogler (fratele lui Ryan) și Zach Baylin („King Richard”) lovește toate ritmurile înălțătoare pe care le -ați aștepta, dar aruncă și unele noi inteligente, de asemenea. Deci da, parcurg pe străzi, pe plajă, pe un deal. Există pumn și spargere. Dar și: vederea lui Adonis trăgând un avion real prin puterea pură a pectoralilor săi. .

Și când vine timpul pentru confruntarea culminantă dintre acești doi războinici, Jordan face câteva alegeri stilistice amețitoare în ceea ce privește designul sunetului, mișcările camerei și efectele vizuale. .

La suprafață, „Creed III” poate părea să fie despre bărbați musculari, musculari, bătând prostiile unul de celălalt și există într -un gen în care este adesea ușor de discernat între drept și greșit, alb -negru. . Dar similar cu motivațiile lui Killmonger în „Black Panther”, căutarea lui Dame pentru răzbunare și chiar dominanță este de înțeles. Urmărirea acestor titani se confruntă reciproc în acea zonă cenușie morală – făcându -se vulnerabili în acest proces – este nituirea.

Iordania s -a dovedit de mult timp ca un actor al carismei grozave, al versatilității și al umanității; cu „Creed III”, arată că este la fel de captivant pe cealaltă parte a obiectivului.

Christy Lemire

.com din 2013. Înainte de asta, ea a fost criticul de film pentru Associated Press timp de aproape 15 ani și a găzduit serialul public de televiziune „Ebert Presents la filme”, vizavi de Ignatiy Vishnevetsky, cu Roger Ebert funcționând ca redactor de conducere. Citiți răspunsurile ei la chestionarul nostru de dragoste aici.